- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz #16820480 #16 üzenetére
Irtam is, hogy nem az elektromos verzio nyakaba akarom varni a dolgot. Egyszeruen csak sokkolo, hogy mennyire nem hatekony szallitoeszkoz lett a szemelyauto. Arrol nem is beszelve hogy 95+ %-ban ki sincs hasznalva a szemelyauto es ez ugyanugy kulcs lehet a kibocsajtas, kornyezetvedelem, forgalom, dugok, parkolasi helyzet teren mint az elektromos autok hasznalata. A nagy tobbseg nem az idealis jarmuvet hasznalja, illetve a kenyelem es biztonsag hajszolasa oriasi terhet ro a kornyezetre.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.