- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
"ott van de nem használhatod, mert softwareessen korlátozva van"
A te szempontodból tökmindegy hogy azért nem használhatod mert nincs is benne fizikailag, vagy azért mert szoftveresen van letiltva. Igazából közöd sincs hozzá.
"A gyártónak nem fog kevesebb kerülni az előállítása nem lesz kisebb a költsége"
Számodra, mint ügyfélnek ez szintén irreleváns. A gyártói költségkalkuláció amúgy sem egyszerű téma.
"Még egyszer egy kocsiban ott lévő működő, kifizetett funkcióról beszéltek"
Nem igaz, nem fizetted ki a funkciót, ha nem vetted meg vagy így vagy úgy.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"Konkrétan kifizettem az autót és nem használhatom a funkcióját, konkrétan benne van!"
Nade ha a funkcióért nem fizetsz, akkor persze hogy nem használhatod.
Hogy a gyártó hogyan látja jónak a gyártás szervezését, ahhoz meg tényleg semmi közöd az égvilágon.Nem új dolog ez egyébként, már húsz éve is benne volt minden autó vezérlőjében például a tempomat funkció, csak nem volt szoftveresen aktiválva, meg nem építették be a bajusz kapcsolót ha nem fizettél külön.
Vagy ott vannak a teljesítményszintek. Egy csomó autó szoftveresen volt lefogva, a nagyobb teljesítményt külön ki kellett fizetni.
Szóval nem új dolgok ezek.Amúgy meg ha nem tetszik nem veszel aztán kész. Szerencsére nem kötelező.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"az én tulajdonomat a BMW birtokolja"
Nem. Ha nem fizettél érte akkor nem a tulajdonod.
"mert ez egy HW elem beépítése, és nem egy meglévő HW szoftveres korlátozás, amiről itt szó van."
Logikailag ugyanaz. Teljesen mindegy hogy egy hardveres kapcsolót nem építenek be, és azért nem működik az amúgy beépített funkció, vagy egy szoftveres kapcsoló nincs aktiválva.
"melyik gyártó is csinálta"
A kérdés inkább az hogy melyik nem? Ez a módszer már a 90es években is teljesen elterjedt volt autóipar szerte.
"US-ben pl. miért nem csinálja a BMW, miért csak EU-ban?"
Ott is fogja csinálni, ha beválik.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
opr
veterán
""Vagy ott vannak a teljesítményszintek"
Hm, ezt melyik gyártó is csinálta tippelhetek B-vel kezdőik és M a vége? "Ezt mondjuk konkretan kb mindegyik, mar bo egy evtizede. (Boven elotte is voltak ra peldak, de a teljes egeszeben, utolso muanyag bizbaszig megegyezo motorok kulon teljesitmenyszintekkel az utobbi bo evtizedben lettek annyira elterjedtek, hogy gyakorlatilag iparagi standardkent tekinthetunk ra.)
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest