Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vico87

    tag

    "Ez a jelenség azért születik meg, mert a tesszelláció csak a geometry shader fázistól létezik, azaz jelenetszámításánál a később kiemelkedő felszínt nem veszi számításba a program."

    Szerintem ez kicsit szerencsétlenül van megfogalmazva. Értem, hogy azt akarod mondani, hogy a tesszelálást a kártya végzi, és csak a megjelenítésben létezik, a játéklogikában/fizikai motorban nem, de ez úgy hangzik, mintha a GS fázis tenné lehetővé az utána jövő tesszelátort.

    Egyébként megoldhatók ezek a problémák, csak szerintem a gond az, hogy minden játékot agyonreklámoznak, mindenkibe beleverik, hogy mekkora korszakalkotó cucc lesz, aztán a szűk határidők miatt, meg a marketing által felfújt elvárások csalódást okoznak az embereknek.

Új hozzászólás Aktív témák