- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig pont ez különbözteti meg a frame limiterekről. A tartományra való ráillesztés. Ezért nem érdekes a kettőt keverni. Az RTSS-re az FRTC van a driverben, míg a Chill egyetlen gyártófüggetlen alternatívája még a régi HiAlgo verzió. [link] - ezt nem lőtte le az AMD, így letölthető, de sajnos a supportot elvették.
(#379) huskydog17: ReShader alternatíva nem kiegészítés, nagy különbség van a kettő között. Írtak a driverbe egy injektormodult, amivel ők is tudnak a jövőben hozzáadni effekteket a meghajtóhoz. Ezt konkrétan azért tették, mert látták, hogy a usereket ez érdekli, viszont az explicit API-val a ReShade és az ENB Series életútja sokkal nehezebb lesz, hacsak nem vállnak igazi céggé, hogy legyen erőforrásuk explicit API-ra működő támogatást kínálni.
Maga az effekt az lényegtelen, mert azok a ReShade-nél is különállóak. Onnantól egészen sok lehetőség van, hogy működik a hook up. Gyakorlatilag elég sok post-processt írhatsz. Azért lett a CIS bevetve, mert az FXAA-t fejlesztő Timothy Lottes pont ezen dolgozott, mivel elég sok játék megy majd a TAA felé, és ezek az élsimítás mellett amolyan mellékhatásként kicsit homályosítják a képet. Ennek ellensúlyozására van a natív CIS, illetve a driveres verziója a RIS.De ha mondjuk Vulkan és DX12 módban indítok egy játékot, akkor a ReShade semmit sem ér. Ez meg működik. Ezért csinálták, hogy működjön ott is, ahol a ReShade csődöt mond.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.