Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schawo #378 üzenetére

    Pedig pont ez különbözteti meg a frame limiterekről. A tartományra való ráillesztés. Ezért nem érdekes a kettőt keverni. Az RTSS-re az FRTC van a driverben, míg a Chill egyetlen gyártófüggetlen alternatívája még a régi HiAlgo verzió. [link] - ezt nem lőtte le az AMD, így letölthető, de sajnos a supportot elvették.

    (#379) huskydog17: ReShader alternatíva nem kiegészítés, nagy különbség van a kettő között. Írtak a driverbe egy injektormodult, amivel ők is tudnak a jövőben hozzáadni effekteket a meghajtóhoz. Ezt konkrétan azért tették, mert látták, hogy a usereket ez érdekli, viszont az explicit API-val a ReShade és az ENB Series életútja sokkal nehezebb lesz, hacsak nem vállnak igazi céggé, hogy legyen erőforrásuk explicit API-ra működő támogatást kínálni.
    Maga az effekt az lényegtelen, mert azok a ReShade-nél is különállóak. Onnantól egészen sok lehetőség van, hogy működik a hook up. Gyakorlatilag elég sok post-processt írhatsz. Azért lett a CIS bevetve, mert az FXAA-t fejlesztő Timothy Lottes pont ezen dolgozott, mivel elég sok játék megy majd a TAA felé, és ezek az élsimítás mellett amolyan mellékhatásként kicsit homályosítják a képet. Ennek ellensúlyozására van a natív CIS, illetve a driveres verziója a RIS.

    De ha mondjuk Vulkan és DX12 módban indítok egy játékot, akkor a ReShade semmit sem ér. Ez meg működik. Ezért csinálták, hogy működjön ott is, ahol a ReShade csődöt mond.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák