Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schawo #299 üzenetére

    Egyáltalán nem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A Chill az nem egy frame limiter. Erre az FRTC van beépítve. A Chill egy scene pacing eljárás. Le is írtuk, hogy miképp működik: [link]

    A frame limiterek azért működnek máshogy, mert ott nincs scene pacing, nem garantált, hogy a képkockák a lehető leggyorsabban elkészülnek, sőt, pont az ellenkezője igaz, mert ugyanúgy parancslistáz, mint a limit nélküli feldolgozás, tehát a GPU elkezdi a következő frame-et is számolni. A Chillnél ez nem igaz. A GPU addig nem kap új frame-ről adatot, amíg be nem fejezte az aktuális frame-et, így azt mindig gyorsabban állítja elő. Emellett a Chill egyenletességet ad már a jelenetszámításánál, tehát a frame-ek is egyenletesen készülnek el. A frame limiterekre ez sem igaz, egyáltalán nem kontrollálják a jelenetszámítás egyenletességét, jön az adat, ahogy jön, és köpik az eredményt, ahogy alakul. Az, hogy ez esetleg nem jó ütemű, azzal nem törődnek.

    (#318) TTomax: A Navi mögötti szám az nem utalás a méretre. Az csak arra vonatkozik, hogy mikor kezdték el fejleszteni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák