Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • raggg

    senior tag

    válasz wolfman #35 üzenetére

    Valóban nincs, de ha már eleve megmondják a címét és hogy mi lesz benne, akkor már most benne lehetne a még el nem készült játékban ez is, nem?

    Valószínűleg előre terveznek, és adott, hogy például az alapjáték X óra alatt lesz kész, tehát október 29-én jelenik meg, a DLC pedig még Y óra, ami nyilván csak ezután. Ergo ha együtt jelenne meg a kettő, akkor tolódna a hivatalos megjelenés. Persze elképzelhető, hogy egy csapat már a DLC-n dolgozik, de nyilván ha az alapjátékról vesznek el erőforrást akkor később jelenik meg. Nyilván sokan (én is) azt mondanák, hogy nem számít, hogy október, vagy december (egyébként is csúsznak a megjelenések sokszor), viszont itt jön be az, hogy így több pénzt kaszálhatnak vele, sajnos ez egy ilyen biznisz (ilyen téren teljesen egyetértek veled).

    DLC-nek meg úgy lenne értelme(Multiplayerben), hogy egy játék megjelenik, játszanak vele, jönnek a visszajelzések, majd egy-két hét múlva az ötlet csokrokat megvalósítják amit utólag odaadnak, aztán esetleg még egy és még egy, de hogy eleve tudják melyik DLCben mi lesz és hogy fogják hívni, az azt engedi sejtetni, hogy eleve kész tervek vannak.

    Ennek valóban így kellene működnie, viszont azt veszem észre, hogy a nagyobb játékfejlesztő/kiadó cégeknél ez már egyáltalán nem szempont (mármint az, hogy a visszajelzések alapján alakítsák a tartalmat). Más jellegű szoftvereknél (ld. például az okostelefonokra készülő appokat) nagyon nagy mértékben alakítja a közösség a követelményeket (jobb esetben, persze).
    Az EA inkább azt az utat választotta, hogy ő dönti el, hogy mi lesz, nem a közösség (mellesleg szerintem ez nem csak a Battlefieldnél látszik). Miért nem csináltak felmérést például, hogy milyen érában játszódjon a Battlefield 4? Én személy szerint nagyon örültem volna egy világháborús résznek is.

    ragklaatPS

Új hozzászólás Aktív témák