- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Androidos fejegységek
- GoPro Topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Fujifilm X
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- HTPC (házimozi PC) topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Valószínüleg pont azért nincs, hogy ne az alapot vegyék. Én jobbnak tartanám, ha lenne szabványos hardveres és szoftveres interface, illetve egy szintén szabványos dokkoló, hogy ne a gyári megoldásokat kelljen használni kötelezően. Ez ugyanaz mint az okostévé funkció a tévékben. Jellemzően elavult hw, bugos sw, minimális support, persze méregdrágán. Az autógyártók ne foglalkozzanak azzal, amihez nem értenek, és amit nem is akarnak igényesen megoldani.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
MrPetya19
addikt
Meg egy automata sokkal bonyolultabb szerkezet, meg ahhoz szoftveres oldal is kell, ahogy te is mondod. Ezért nem éri meg minden szervíznek foglalkozni velük.
Igazából sajnos sokszor nem a hozzáértés a baj, hanem hogy a gyártó nem ad csere alaktrészt, hanem csak csere részegységet a hibásért+különbözet vagy drágán újat.[ Szerkesztve ]
,,Az Epöl térképei Kelet-Európában sivatagot mutatnak." Bog
-
Kapanyél
őstag
Elektromos autót kell venni. Azokban konkrétan semmi sincsen.
A 18 éves Galantomban 182e km van és rángatásmentes tökéletes az automatája.
Meg az egész mondjuk.Jó ez a Scala, nekem is tetszik. De mire felextrázod 9,5M HUF. Annyiból már garanciális A4-es Audit is lehet venni - megértem azt, aki inkább beleül egy 2017-es 3-as BMW-be extrázgatás helyett. Mert 4-5 év múlva az csak egy Skoda lesz, max. 3M-ért. Egy akkor 6-7 éves C-Merci még akkor is többet fog érni. Szóval mocsok dolgok ezek az extrák.
Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Autós topik
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Motoros topic
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- LEGO klub
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia