- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Így építsd a billentyűzeted!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egérpad topik
Hirdetés
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ligend
tag
Lehet, hogy meg fogsz kövezni miatta, de azbest kollégával értek egyet. Szerintem Te kevered a dolgokat. Az S3TL csak egy elnevezés volt a hardveres TnL (vagy T&L) -re, egyébként DirectX szempontból ugyanolyan volt, mint az NVIDIA megoldása.
Azon játékoknál, ahol megírták az S3TL textúrákat, csak és ott működött jól, de ott nagyon.
Ezt nem értem igazán. Mi köze az S3TL-nek a textúrákhoz? Biztos, hogy nem az S3TC-re gondolsz? Ha nem, kérlek, mutass egy olyan játékot, ami natív S3TL támogatással rendelkezik, és csak Savage2000-ren működik. Tudtommal nincs ilyen...
"Savage 2000 supported S3's popular S3TC texture compression, a hardware transform and lighting engine called "S3TL""
Idézet: Wikipedia
[ Szerkesztve ]
Az ostobaság ellen az istenek is hiába hadakoznak.
-
Ligend
tag
"valamiért mégis igencsak megkülönböztették egymástól a kettőt"
Igen, de pusztán csak marketing célból.
Az S3TL egy hardveres TnL motor, programozás (és az alkalmazás) szempontjából ekvivalens az NVIDIA megoldásával. Mindössze az implementációja nem megfelelő, ezért volt szoftveresen tiltva, illetve foltozgatva.
Még a GeForce256 is jobban teljesített annak idején, mint a Savage2000, nemhogy a GTS.
Az ostobaság ellen az istenek is hiába hadakoznak.
-
azbest
félisten
az általad linkelt SG cikkben is megtalálható:
"Ez a speciális segédprocesszor megtalálható az S3 Savage2000, és az Nvidia GeForce 256 chipsetjében is, az S3 ezt S3TL-nek nevezte el."
Gyakori hogy saját elnevezést találnak ki egy funkcióra... az ati és nvidia párosnál is biztos vannak dolgok aminek saját nevet adtak. XGI elnevezései is viccesekSajnos úgy tűnik vagy a driver írók vagy a hardver tervezők szúrták el.. de a gyakorlatban nem nagyon sikerült normális működésre bírni a hw fénykezelést... ebben egyetértünk, de ez nem olyan egyedi mint a metal API.
Voltak elvetemültek akik registry-ben engedélyezték ezt, de széthullottak az objektumok vele...
Egyébként lehet, hogy valami deltaforce játék volt amire gondolok, és engedélyezve az S3TC-t sokal részeltesebb volt a textúrája
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Windows 11
- Freemail
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gmail
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...