Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ligend

    tag

    válasz biker #10 üzenetére

    Lehet, hogy meg fogsz kövezni miatta, de azbest kollégával értek egyet. Szerintem Te kevered a dolgokat. Az S3TL csak egy elnevezés volt a hardveres TnL (vagy T&L) -re, egyébként DirectX szempontból ugyanolyan volt, mint az NVIDIA megoldása.

    Azon játékoknál, ahol megírták az S3TL textúrákat, csak és ott működött jól, de ott nagyon.

    Ezt nem értem igazán. Mi köze az S3TL-nek a textúrákhoz? Biztos, hogy nem az S3TC-re gondolsz? Ha nem, kérlek, mutass egy olyan játékot, ami natív S3TL támogatással rendelkezik, és csak Savage2000-ren működik. Tudtommal nincs ilyen... :U

    "Savage 2000 supported S3's popular S3TC texture compression, a hardware transform and lighting engine called "S3TL""

    Idézet: Wikipedia

    [ Szerkesztve ]

    Az ostobaság ellen az istenek is hiába hadakoznak.

Új hozzászólás Aktív témák