Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • llax

    senior tag

    válasz Reggie0 #162 üzenetére

    Itt leginkább szgk. méretekről lett volna szó. Ott főleg 3,6kW.
    Bőven 80% fölé menni csak a távolság csökkentésével lehet (egy átlag szgk. hasmagassága mellett a 80 se lenne meg), azaz bőven ki kell állnia a burkolatból az adónak, vagy ki kell emelkednie, ha beállt a jármű (vagy a járművét mozgatni).
    Ha töltőnként csak néhány x 10W a kiszórt, de (éjszaka) akár százezrek működnek majd belőle egy Bp. méretű városban, az nagyon sok, akár még interferenciák szempontjából is.

    Ide lehetne rángatnia mobiltelefont, hogy abból mennyi van:
    1.: időosztásos rendszert használnak, azaz több aktív (beszélgetnek, neteznek rajta) telefon tekinthető "egynek". Pl. ha 100.000-ren beszélgetnek egyszerre, az egy időpillanatban 6250 (+bázisok) adó működését jelenti.
    2.: Nem mindegyik megy maximális adóteljesítményen, csak a cella határán lévők (amikor alacsony a "térerő")

    Szép, futurisztikus, meg minden egyéb az a 200kW-os töltő és a szgk.-khoz készülők is... DE! Az egyik fő kötözködési alap a belsőégésűekkel összemérhető öko lábnyom. Akkor itt eldobsz 10(15)-30% energiát? (plusz a gyorstöltésnél további 10+%-ot, a lassú töltéshez képest - van helyzet, amikor ezt muszáj megtenni, de amikor lehet kerülni kell, már csak az akku élettartama miatt is)

    "es van jopar europai megrendelesuk"

    Majd olyan "átgondolt" és minden "túlerőltetést mellőző" lesz ez is, mint amit Hanula Barna is bedobott az előadásában :) (ott sem a villanybuszokkal volt a baj: az adott célra nem megfelelő eszközt választottak)

Új hozzászólás Aktív témák