- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stanlee
őstag
En valami 1,6-os szivo benzinest vennek, lehet golf vagy akar Octavia is, de a mar emlitette elso szerias focus-is. Semmifelekeppen ne kmora allas alapjan vegyetek, mert amiben tenyleg keves van, az sokkal tobbe fog kerulni, mint amit te ide leirtal elkoltheto keretet. En 2 octaviat hasznaltam el, 1,6-os motorral, azzal volt a legkevesebb bajunk, lehet, hogy a fogyasztas elsore soknak fog tunni, de cserebe alig kell rajta majd valamit cserelni. Az egyikbe 180 e km-t pakoltam bele 3 ev alatt, sokkal jobb allapotban volt mint az azt koveto Focus, amit 2 evesen vett a ceg 60 ezer km-rel. En 2 ev alatt beletoltam 160 ezret, csak a szelvedot kellett cserelni rajta, a tobbi reszen szemely szerint nem tettem kart, az orajat vissza lehetett volna tekerni, igaz a motornak volt mar vmi baja, de kulsoleg 100 e km-t futottnak sem nezett ki...
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany