- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirCsimbók
tag
válasz Döglött Róka #49 üzenetére
(na, téged már nem akarlak meggyőzni, Döglött Róka, inkább a publikumot )
FPS-ekkel kapcsolatban most nem azt a huszadkézből származó ősrégi történetet hoznám fel, ami úgy kezdődik, hogy "Egyszer, amikor konzolosokat kontrollerrel meg PC-seket egér+bill-lel összeeresztettek egy szerverre...", hanem egy saját sztorit.
a játék címe: Descent (1.+2. rész, régi motorosok talán még emlékeznek rájuk a DOS-os érából). na, a játék motorját az eredeti készítő, a Parallax (vagy a jogutódja) freeware-ré tette (magát a játékot viszont -- tehát a pályákat, robotokat, sztorit -- nem), amiből született több port is. amiről most írni fogok, az a DXXRebirth nevezetű.
(a sztori olyan 3 éves)
ehhez tök frankó mouselook ("egérnézés") kód volt v0.56-ig, jobb, mint a gyári Descent3-ban.aztán a multi kapcsán azok, akik joystickkal (meg esetleg pedállal) játszották, annyira kiakadtak az egeresekre (ők "mouselooker"-eknek nevezték őket -- én nem multiztam, csak single [szerencséjükre ], szal rajtam biztos nem akadhattak ki), hogy kitakaríttatták a mouselook opciót a portolóval a játékból (lehet hogy az is joyjal nyomta).
ezen meg én akadtam ki, úgyhogy készítettem egy ingame videót azt demonstrálandó, hogy miért is KÚL ÉS HATÉKONY mouselookkal Descentezni, fórumon témát nyitottam, oda belinkeltem, illetve észérvekkel is próbáltam meggyőzni a portolót, hogy rakja vissza a mouselookot.
pl.:
- a játék olyan régi, hogy emiatt azok, akik most találkoznak először a játékkal, nem fognak joystickot venni előre, hanem simán letörlik és elfelejtik, ha rövid időn belül nem lesz meg a megfelelő sikerélmény
- egész egyszerűen eszméletlen hatékonyan lehet egér+bill-lel játszani a játékot
- tehetnék szerveroldalivá is a kérdés eldöntését, az admin majd eldönti, engedélyezi-e vagy sem a mouselookot
ilyesmik. le se fütyülték. ehelyett inkább durrogtak, hogy
- a "Descent repülőgép-szimulátor" <-- mondom, biztos hogy nem egy IL2 Sturmovik, mert AZ A szimulátor
- gyávaság hit&run-olni (beledurrantasz az ellenbe 1-2-t, sarkon fordulsz tizedmásodperc alatt, és elpucolsz): <-- többet ésszel, mint erővel
stb.végülis az egész a véleményem szerint a körül bonyolódott, hogy egérrel sokkal pontosabban lehet lőni, meg hogy tizedmásodperc alatt meg lehet fordulni, nem úgy, mint joyjal (vagy valszeg kontrollerrel): a maximális kitérítés sebessége is lassú tud lenni, egérrel meg (pláne magas sens érték mellett) az ember csuklóból ránt egyet az egéren, és már mehet is vissza arra, amerről jött.
ui.1: oké, a joystick nem kontroller, de pl. a kar vonatkozásában nagyon hasonlítanak egymásra
ui.2: oké, a Descent 1-2(-3) nem kimondottan FPS, hanem 6DoF (6 Degrees of Freedom <-- "6 szabadsági fokú") játék, mindazonáltal nem is nevezném szimulátornak sem
ui.3: egyébként (alighanem) továbbra is lehet játszani egérrel a játékot, de NEM MOUSELOOKkal. azt az egerészést viszont, ami maradt (3 évvel ezelőtti saját tapasztalat), jó érzésű FPS-játékosoknak nem ajánlanám. max mazochistáknak
ui.4: hadd vagizzak már a videóval, hogy hogy' tudtam 3 éve Descent1-ezni (1-2 hete megint játszok vele, úgyhogy most jobban megy )