Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz dchard #43 üzenetére

    olyan van, hogy egyik vagy másik készülék nem okés, nem írok gyártót, de volt egy nagy botrány az egyik hazai szolgáltató és adott gyártó készülékei kapcsán, mert nem működtek rendesen adott szolgáltató hálózatán, amikor pedig sikerült a szolgáltatóra szűkíteni a problémát, akkor annyit mondtak, hogy nem forgalmazzák a készüléket, így nem tudnak mit tenni, ez van...
    hamarosan orvosolták persze a problémát, mert neves gyártóról és nagy felhasználói táborról volt szó.
    az általam korábban említett esetben viszont nem létezik, pláne adott szituációkban, hogy a készülékekkel lett volna gond.
    amikor leáll valamelyik szolgáltató mobilinternetes hálózata (csak az adatforgalom) - olyankor egyértelműen és elismerten a szolgáltatói oldalon van a hiba -, akkor is hiába áll helyre a hálózat, sok készülék csak aztán fog megfelelően forgalmazni, hogy leválasztásra és újra felcsatlakoztatásra kerül a hálózat tekintetében, pedig olyankor szó nincs a készülék esetén alapsávi hibáról.
    az is furcsa egy kevésbé hozzáértő számára is, hogy ha a rövid intervallum alatt bekövetkezett sok hiba után hirtelen megszűnnek a gondok úgy, hogy a készüléken közben semmi sem változott, akkor inkább a hálózatra tippel látatlanban is.

Új hozzászólás Aktív témák