- Zeneszerkesztő és DJ topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG LCD és LED TV-k
- Azonnali informatikai kérdések órája
- 3D nyomtatás
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- OLED TV topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Erről írok éppen. Kapott a játék egy olyan drivert, ami növelte a teljesítményt. De a DX12 API nem olyan ám, hogy ez a teljesítmény örökre megmarad, mint mondjuk DX11-ben. Ha a program megváltozik egy javítással, márpedig azóta megváltozott, akkor a teljesítmény megint odavész. Ehhez megint kell egy újabb driver, ami visszaviszi a tempót. Csak egy két éves játékra költeni folyamatosan az erőforrást, patch-enként nem éppen kifizetődő ám. Főleg úgy, hogy van más probléma is. Nem véletlen, hogy a Hitman 2-nek nem lett DX12-es módja. Egyszerűen az a módszer, ahogy a hardvert menedzseli a motor, marhára nem működik GeForce-on. És ha lenne DX12 mód, akkor az NV megint frissíthetné a drivert, patch-enként. Vagy újra kellene írni a DX12 implementációt, hogy működjön is, de szerintem marhára van jobb dolguk is, minthogy ezekkel törődjenek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.