- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Multicolorban csak 160x200-as volt a felbontás. Egyébként annak idején demókat és játékokat is (melyek a C64'er-ben jelentek meg) készítettünk haverokkal C64-re.
De még a VGA (256 szín) kora előtt jött az Amiga 500 a maga 640x480-as felbontásával és 4096 színével (320x240-ben). Az milyen szép korszak volt már.
***
-
MODERÁTOR
Én is C+4-el kezdtem. Valójában amiről írsz, az egy, a ROMba épített Assembler és Monitor volt, ami lehetővé tette, hogy külső program nélkül lehessen programozni. C64-en még ennyi sem volt, mindenképpen kellett egy külső program hozzá. A gépi kód meg minden gépen húzós, de minden normálisabb kocka Assemblyben tolta, bár ismertem pár nem normálisat is, aki tényleg gépi kódban pötyögött.
Az Amiga meg csodálatos volt, hiszen a PC-hez képest akkoriban hihetetlenűl részletgazdag grafikát lehetett rajta készíteni, valamint támogatta a digitalizált hangokat (bár csak 8 biten), ezért sok legendás Amigás zene készült.[ Szerkesztve ]
***