Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jack@l

    veterán

    válasz leviske #22 üzenetére

    Majd ha directx lesz linuxon...

    A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz leviske #22 üzenetére

    Nem prioritás jelenleg. Igazából főleg az EA-nek van ilyen igénye, mert nem akarnak OpenGL-re portolni, de ők is még csak vizsgálják a Linux jelentőségét. Egyelőre a piac nagy része eredményt akar, és aztán döntik el, hogy a Linux lehet-e igazán jó játékplatform.

    (#25) .tnm: Csak azt írják elő, hogy egy szabvány API-n is meg kell írni a játékot. Az lehet OpenGL is.
    Emögött az van, hogy árulnak olyan hardvereket is még, amelyekhez nem lesz Mantle.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • velizare

    nagyúr

    válasz leviske #26 üzenetére

    a CellOS nem linux. jó nagy adag bsd van benne, de nem bsd, és nem is linux. a ps3 támogat, vagy támogatott linuxot is, de nem ez volt az alap OS rajta, hanem át lehetett váltani rá, amíg a sony le nem tiltotta egy firmware upgrade-del. még be is perelték őket miatta.
    a ps4 orbis-a pedig freebsd 9.0 derivált.

    [ Szerkesztve ]

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • Jack@l

    veterán

    válasz leviske #29 üzenetére

    Bocs, kevertem az xbox one-al, ps4-en opengl szerű dolog van.
    De azt rebesgetik, hogy linuxon valami csapnivaló az amd opengl-es libje, szóval nem csodálkzom hogy nem eröletik a mantle-t sem ott.

    [ Szerkesztve ]

    A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz leviske #26 üzenetére

    Attól függ, hogy milyen PC-s játékpiacot akarsz. A Valve nappalisat, míg a Microsoft olyat, amilyen a mostani, mert a nappaliba nekik ott az Xbox.

    Az igazán jó játékplatform az elterjedt játékplatform. És igen a kiadók elvárják, hogy legyen váráslóbázis. Ha nincs, akkor értéktelen a koncepció. Itt nincs bizalom. Előbb kellenek az eredmények, aztán lesznek játékok. Így gondolkodik a legtöbb nagy kiadó. Semmi személyes, csupán üzlet.

    Pár hónap. Nem az idő a lényeg, hanem, hogy megéri-e.

    Ami közös lehet a Linux és a Windows grafikus driverekben az egy ideje ténylegesen közös.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Peat;)

    veterán

    válasz leviske #37 üzenetére

    Amennyiben a Mantle világmegváltás lett volna akkor maga az AMD fejlesztetett volna le egy középstúdióval (mostanában jópárat kiárusítottak potom pénzért) egy címet prezentálni a technológiát. De nem annyira világmegváltás ahogy a directx 12 sem lesz az, forradalminak vannak beállítva, de ez maximum a háttér. A jákosoldalról szemlélve, fogyasztói szinten ezek kisebb előrelépések, amivel mérsékelten fejlődik a játékok minősége, ennyi. Az új konzoloknál már kiderült volna ha az AMD féle technológiában mértéktelen tartalékok vannak, dehogy van. AMD szimplán jó és logikus termékeket gyárt, próbál fejleszteni, de a fejlesztési munkát a marketinggel mossa össze. A konzoloknál mindent vittek, eléggé érdemtelenül az eredményt megtekintve, de elismerem hogy ennyi stabilitás már nagyon járt nekik és jót tesz a piacnak. A Mantle felhívta a figyelmet a túlzott processzorhasználatra, számomra ennyi a történet gyakorlati vetülete. Ha az AMD készítené az erősebb processzorokat és nem az intel akkor Mantle soha a büdös életbe nem született volna meg.

    Az hogy a stratégiai játékoknál, vagy olyan stílusnál ahol nagy számú objektumokat kell megjeleníteni meg majd kiderül hoz-e előnyt, eddig is voltak játékok amik nagy számú objektumokat jelenítettek meg, probléma nélkül. Tök jó hogy fejlődnek a dolgok, csak már unom ezt a ph! marketinghadjáratot, beleülteti az emberbe hogy hatalmas előrelépés küszöbén vagyunk. Megjelentek a konzolok akkor meg gyorsan jön a magyarázat dehát 2-3 év mire kihasználják... Megjelenik a Mantle megint jönnek a magyarázatok hogy majd ekkor és akkor. Ha racionális elvárásokat fogalmazunk meg akkor nem kell csalódni senkinek.

  • Jack@l

    veterán

    válasz leviske #40 üzenetére

    Nem kötekedésképpen, de igen rossz példát hoztál, starcraft köztudottan 1 szálat használ, mindenre...
    UI: másik dolog: azt ugye tudod, hogy a draw call nagyon nem az elsődleges problémája a directx és hasonló api-knak? Sokkal nagyon szívás határán állnak épp, amit már nem lehet trükközéssel kikerülni.

    [ Szerkesztve ]

    A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

Új hozzászólás Aktív témák