- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A jobb részletesség igazából nem egyenlő a több háromszöggel. Pont ez a baj a fixfunkciós tesszellátorral. Van egy bedrótozott algoritmus, amit nem lehet vezérelni. Helyenként sok, míg más helyeken kevés háromszöget eredményez. Az a jó minőség, ha a háromszögek minden egyes területen elegendő mennyiséget ütnek meg. Könnyen kitalálható, hogy a több háromszögnek az a gondja, hogy rossz lesz a raszterizálás hatékonysága, míg ellenkező esetben a felület lesz a kelleténél rosszabb minőségű.
Azért csináltak speciális tesszellálást a Firaxisnál, mert a végeredményt tekintve egyik sem jó. A köztes állapotot kell belőni, amikor a háromszögek elég kicsik ahhoz, hogy a felület részletessége maximális legyen, de közben elég nagyok ahhoz is, hogy a raszterizálás hatékonysága 90% fölött maradjon.Nagyon fontos még az is, hogy a tesszellálás még akkor sincs ingyen, ha az adott rendszer nem tesszellál. A hull shader ugyanis mindenképp lefut, csak ugye tesszellálás nélkül a számításoknak nem lesz eredménye. Például a Crystal Dynamics a Tomb Raider PC-s verziójában ezért nem használ hagyományos tesszellálást, míg a két új konzolon már ezt használják, mivel ott az API-ban ki tudják vágni a hull shadereket, ha nem lesz tesszellálás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- További aktív témák...