Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #44 üzenetére

    A háromszög ma már nem probléma. A gond igazából a raszterizálás. A mai API-kban található futószalag négyes pixelblokkokon működik, tehát ahhoz, hogy a hatékonyság 90% fölött legyen legalább 16 pixelesnek kell lennie a háromszögeknek. Tehát a háromszögek rajzilása nem gond, de azok "színezése" már az. Például a Firaxis ezért dobta el a fixfunkciós tesszellátort használatára épített rendszerét, mert túl kicsi háromszögeket kreált. Helyette írtak egy emulált tesszellátort compute shaderben. Lás csodát még jobb részletesség mellett is 20-30%-kal gyorsabb. Pedig több háromszöget rajzol ki, csak figyel arra, hogy a hardver egyszerre négy pixeles blokkokon raszterizáljon.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák