Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A háromszög ma már nem probléma. A gond igazából a raszterizálás. A mai API-kban található futószalag négyes pixelblokkokon működik, tehát ahhoz, hogy a hatékonyság 90% fölött legyen legalább 16 pixelesnek kell lennie a háromszögeknek. Tehát a háromszögek rajzilása nem gond, de azok "színezése" már az. Például a Firaxis ezért dobta el a fixfunkciós tesszellátort használatára épített rendszerét, mert túl kicsi háromszögeket kreált. Helyette írtak egy emulált tesszellátort compute shaderben. Lás csodát még jobb részletesség mellett is 20-30%-kal gyorsabb. Pedig több háromszöget rajzol ki, csak figyel arra, hogy a hardver egyszerre négy pixeles blokkokon raszterizáljon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.