Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pengwin

    addikt

    válasz maci25 #35 üzenetére

    Az enyém köszöni jól van.
    Ezek szerint akkor egyiknek se lehet baja... ;)

    Nem tudom mennyivel megbízhatóbb ez vagy bármelyik klón.
    Ezek nem klónok. Ennyi erővel minden notebook az eredeti, 25 évvel ezelőtti notebookot másolja.
    Biztos találni a Surface-t közel 1:1-ben másoló modelleket, de ez az Acer és a többség azért nem olyan.

    A szerethető célzást meg pláne nem értem.

    Értsd: ha elromlik garanciaidőn túl az gazdasági totálkár, mert nem igazán szereltethető. Szerintem elég egyértelmű volt.
    Rengeteg szériahibáról hallani (pl. kijelző sárgulás), amik ráadásul több generációnyi Surface-t is érintenek.
    A Surface-re emellett sok helyen egy év garancia jár, és ki tudja, hogyan intézik azt hivatalos Microsoft forgalamzás hiányában a boltok. Vagyis lehet még akkor is problémás lesz a szerelés vagy csere, ha még garanciális a készülék.
    Ezzel szemben pl. erre az Acerre van hivatalos hazai garancia a gyártótól, lehet tudni hogyan megy a garanciáztatás folyamata, és nem egy adott kiskereskedő szeszélyein fog múlni.
    Szerintem ez különösen fontos egy olyan eszköznél, ahol a szevíz is csak úgy fér hozzá a belső komponensekhez, hogy közben lehet hazavágja mondjuk a kijelzőt.
    Ja, és a Pro 5-ben már minden alkatrész forrasztott (SSD, CPU, RAM), vagyis bármi romlik is el, új alaplap kell. Bíztató egy olyan eszköznél, amit k itudja hol és hogyan fognak neked szervizelni.

    Bevallom nem én vagyok a célközönsége ezeknek a kettő-az-egyben gépeknek, de nem is szokásom vakon szidni vagy védeni egy terméket csak azért, mert nem tetszik avagy azért mert én sokat költöttem rá.

    [ Szerkesztve ]

    Üdv, pengwin

Új hozzászólás Aktív témák