Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsigus

    őstag

    válasz Lajtorja #44 üzenetére

    Félreértesz, nem az hihetetlen, hogy már zajlanak a fejlesztések. Én a kolléga szavaiból azt vettem ki, hogy még a gép fejlesztése előtt elkezdték a játékok fejlesztését, de ez maximum (szerintem) csak vázlat szinten lehetséges, hogy mégis milyen stílusú játékokat szeretnének/milyen legyen a történet stb.

    Gép nélkül elég nehéz egy konzolra fejleszteni, abba ne menjünk bele, hogy ha már tudják, hogy nagy vonalakban hogyan fog kinézni a gép, akkor esetleg elkezdődhet a fejlesztői készlet fejlesztése is, még a végleges hw előtt. DE már akkor is lényegében megvan a HW ami a végleges gépben szerepelni fog, tehát már ha mást nem, mintát akkor is lehet csinálni a gépből, ami kell is a teszteléshez.

    Ha félreértettem valamit akkor elnézést, de én azt is néztem, hogy mire reagált a kolléga, és ebből ez jött le.

    "Olyan, ami nem akar alulmúlni pár elteltével egy alsó-középkategóriás telefont."

    Gondolom pár év elteltével akar lenni. De neked nem furcsa, hogy 6 mag kell a rendszerhez, és szintén 6 mag a játékokhoz? Nyilván az elején lehet olyat is csinálni, hogy nem használják ki az összes rendelkezésre álló erőforrást (mint pl. a PSP-nél, aminél kellő idő elteltével engedélyezték csak a második CPU magot), de ez nekem akkor is furcsa (vagy hihetetlen), mert az AAA játékokhoz mindig jóval több erőforrás kell mint az OS-hoz, és nem úgy oszlana meg az erő ahogy kell. Ha már mindenféleképpen el szeretnék különíteni az OS és az alkalmazások erőforrásait akkor én max. 3 magot adnék csak az OS-nak, de talán még ezt sem használná ki. Nem igazán tudom mire kellene több. Grafikus 3D UI-ra, mint néhány játéknál, vagy minek ennyi erőforrás a játékokhoz (konkrétan 6 db IBM Power7 mag, 3,1 Ghz-en)?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák