Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Akula

    őstag

    válasz tomcat78 #33 üzenetére

    Igen, nekem is volt már rengeteg autóm, tudom miről beszélsz. de lehet, hogy rossz példát mondtam a porschéval. mert mondhattam volna egy downsize-ingolt 1.0-s mondeot, vagy 1.2-s passat-ot is.
    amíg céges kocsi és a szervíz két évre le van rendezve a lízingszerződésben, addig nem fáj a használónak. de ezek mellett is van az a magánember akinek meg se kottyan két évente egy turbó csere, még egy ilyen autóban sem. a lényeg, hogy neki szép, új, újabb, legújabb autója van. és ha kijön egy sávtartó asszisztens, akkor viszi vissza a kereskedésbe, hogy számítsák be a hat hónapos autóját féláron, mert kijött egy facelift. na az ilyeneknek lesz jó az IoT-s autó. Ami majd magától hazatalál, beáll a garázsba és mire felérsz az emeletre, le van főve a kávé. de ha éppen az a híres német precizitás véletlenül elromlik, akkor nem megy sehová, mert nem tudja még beindítani sem a kocsit csak ha a szervizes kimegy és panelt cserél. a gyerek meg menjen iskolába az esőben, ahogy tanulta. :D én azt mondom; valami mennél összetetteb és komplikáltabb, annál több a hibalehetőség.

    "Akula Sub, ready for the deep!"

Új hozzászólás Aktív témák