- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Riasztó topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Próféta
tag
Nem hiszem, hogy bárki ezt kérné számon az autó gyártókon.
De azt igen, hogy a saját rendszereik működjenek, valamennyire (nyilván nem félévente) frissüljenek. Végül is a szoftver az nem egy beégetett dolog, amihez nem lehet hozzá nyúlni.
És ha már vannak szabvány(szerű) dolgok, Android auto, Car play, akkor esetleg támogathatnák őket. -
Bog
HÁZIGAZDA
Elég sok kérdést kapunk privátban arról, hogy az általunk már próbált autóknál hogyan kell a MirrorLinket és a többi izébizét beállítani, a PH/MA olvasóközönsége fogékony ezekre a dolgokra. Tehát igény pont van.
Másrészt valamiért mégiscsak az van, hogy ez a terület fontos a gyártóknak (a VW például a Tiguan hirdetését már úgy feliratozza, hogy fut terepen, Androidon és iOS-en is). A kérdés pedig nyilván az, hogy hogyan. Ezt viszont senki sem boncolgatja rajtunk kívül, értelemszerűen azért, mert nekünk van egy raklapnyi ilyen-olyan telefonunk és ki is tudjuk próbálni, hogy megtaláljuk a hibákat, amik vannak bőven (lásd DS4).
Mindezek mellett zajlik egy csendes forradalom a komplett infotainment területén is, kell-e egyáltalán telefon, vagy legyen inkább minden integrálva, ha viszont van telefon, akkor hogyan kommunikál és hogyan segít a beépített rendszernek (dugófigyelés, időjárás, benzinárak, segítségkérés stb.). Ez szerintem egy elég sokrétű terület, ami folyamatosan változik és fejlődik.
Nem várjuk, nem is várhatjuk el, hogy egy Aygo, aminek a fejlesztése sok évvel ezelőtt indult olyan szintű megoldást adjon, mint egy mai középkategóriás tablet, de egy friss autónál (lásd Seat Ateca) ez szerintem reális elvárás (aminek egyébként pont az Ateca meg is felel), miközben például a Subaru Levorg (bármennyire is szerelmes vagyok belé, mint autóba) igen retek ebből a szempontból. Iszonyat sokféle megoldást lehet találni, óriási minőségbeli és funkcionális eltérésekkel, és ha még ma nem is szempont sokaknál ez a vásárlás során, pár éven belül bizony az lesz.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- nVidia tulajok OFF topikja
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Elektromos autók - motorok
- Riasztó topik
- YouTube
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Buds 3 Lite, Vezeték nélküli fülhallgató, Fekete + szilikon védőtok
- Star Wars - Az eredeti trilógia - DVD kiadás (2022)
- Corsair 110Q ATX Gépház Eladó!
- Dell Latitude 3410 Quad Core i5- i5-10210U 10 generációs laptop 8 GB DDR4 SSD jó akkumulátor
- Star Wars - The Rise of Skywalker - 4K UltraHD Steelbook kiadás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen