- Milyen egeret válasszak?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- eGPU tapasztalatok
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Androidos fejegységek
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
petymeg
addikt
-
MongolZ
addikt
Ezt írtam volna??? Nem ezt látom.
(#122) Kornel: Nem tudom, hogy feltűnt-e, de kb. egyetlen teszt sem vizsgál hátulról való ütközést.
Másrészről a Merci CLK 1550-1600 kg, a BMW 5 ~1550. (Motorfüggő mindkettő)Egy szóval sem írtam, hogy a BMW egy elnyűhetetlen autó, egyszerűen annyit írtam, hogy a fizikát nem lehet meghazudtolni. Ha egy 1,5 X súlyú autó ütközik egy X súlyú autóval, akkor egyértelmű, hogy a könnyebbikre 1,5x akkora erő fog hatni. Itt jönnek a képbe a csillagok (minél több csillag, annál hosszabb ideig hatnak az erők - nagyon leegyszerűsítve az egészet). És itt bizony nincs 1,5x-es különbség 5 meg 3 csillag között. Ennyire egyszerű az egész.
[ Szerkesztve ]
-
MongolZ
addikt
Mondj ennél jobbat. De tényleg. Egyszerű vele számolni, és nagyon durván közelíti a valóságot. Nem mindegy neked, hogy 10 kmh-val halad a két összeroncsolódott autó, hogy 7-tel, esetleg 13-mal? Hogy 1,5x akkora gyorsulás éri az egyik autót, mint a másikat, mint hogy 1,4x vagy 1,6x?
Vagy induljunk ki abból, hogy ha van egy 40t-s nyerges vontató, ami elüt egy Polski Fiatot, akkor akármi történhet, mert a számítási módszer nem elég pontos?Ha ebből indulnék ki, akkor semmit nem lehetne számolni, mert semmi nem elég pontos.
Egyébként meg abba lehet hagyni a mérnöközést, "még mérnök ismerősöm is ezt mondta", ezzel kezdődött az egész, ti "szidtátok" őket, nem ők titeket.
Ráadásul bemásoltok egy olyan képösszeállítást a lánglovagokról, ahol az ütközésről semmit nem tudni: milyen szögben érte a Merci a BMW-t, milyen sebességgel, be voltak-e kötve... ráadásul hátulról, amit különösebben nem is terveznek, és pluszban olyan sebességgel, ahol már semmi nem úgy működik, ahogy a tervező azt a tervezőasztalon megálmodta.[ Szerkesztve ]