- Apple notebookok
- Vaku topic
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Androidos tablet topic
- Ülésezik a hardveregylet
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lala77
tag
Azért inkább egy Supreme Commader bonyolultságú grafikának tűnik, ami azért ha nincs jól optimalizálva, akkor azért lehet lassú. Itt már lehet hogy az útvonal és AI számítás többszáz egységre már a procimagokat is igénybeveheti.
Ettől függetlenül valószínűleg jobban rendszert igénybevevő történet egy FPS hirtelen mozdulatokkal, stb.
De ahhoz meg kéne DX12es engine-es FPS.ingyombingyom
-
SpongyaBob
veterán
-
Parano1d
aktív tag
Azt azért észre kell venni, hogy az AMD-nek van 3 év előnye ezen a téren.
Kezdetben a Mantle sem volt diadalmenet, konkrétan emlékszem, hogy amikor megjelent a Thief, akkor inkább DX-et használtam, mert akkora akadások voltak, hogy az fantasztikus.
A múlthéten elővettem megint, legújabb pachel/driverrel már Mantle-val olyan a minimum fps, mint DX alatt az átlag... Összességében kb 50% plusz van.
Szóval csak azt szeretném mondani, hogy Nvidia még fog fejlődni sokat szerintem.