Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dolon75

    aktív tag

    A cikk "káros tartalomról" ír.
    Ez mit jelent? Kinek káros?
    Pl. ez az eset Neil Young-gal: [link]

    Ha jól értem, ez leginkább a spotify-nak káros, hiszen egy ismert zenész lépett le tőlük, amiatt, mert egy népszerű podcast (sok követővel, bevétellel), olyasmit mondott, ami Young-nak nem tetszett.
    Biztos vagyok benne, hogy se Young követői, se "ellenzői" többsége nem járt utána, pontosan mi volt a JRE aktuális részében, milyen érveket hoztak fel a téma mellett, ellen, csak dobálták a sarat egymásra.
    Maga a "botrány" a Spotífy-nak káros egyedül, mert előfizetőket veszít, az ellene történt rossz szubjektív(?) hír keltés miatt.

    Hogy lehet ebből jól kijönni? Hogyan határozza meg, mi a káros, és kinek?
    Mint cég, feltételezem, a saját érdekeiket nézik elsősorban.
    És ha ez így van, máris ismét előjött a szokásos végeredmény: az erősebb (azaz akinek több a követője, több bevételt hoz) győz.

    (Az meg egy másik szál, hogy most én, mint felhasználó mit tegyek? Nincs fent kedvelt számom emiatt, menjek másikhoz? melyikhez? hol nincs ilyen probléma? Vagy mi a biztosíték, hogy ott nem fogok ugyanígy járni? Úgy érzem, hogy mint zenekedvelő, én járok rosszul...)

    [ Szerkesztve ]

    Pa-kah! Pakah-pakah Pa-kah! Bokata-Bokata Pa-kah! Pakah-pakah

Új hozzászólás Aktív témák