- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Va
senior tag
Khmmmm... Cryteknél 600-an dolgoztak... azért a 100 fős csapat egy elég átlagos létszám, kisebb stúdiókba dolgoznak ennyien egy nagy kiadónál... 600 embert meg mint pl a Cryteknél (mikor még önálló stúdió voltak) meg nem kevés pénz kifizetni havonta... 1-2-3 millió ft egy ember fizetése átlagban nyugati stúdiókban. Nem is csoda hogy csődbe megy sok játékfejlesztő... Sokkal több a kiadás mint te gondolod. És a fizetés csak egy dolog... Marketingre, reklámra, és a stúdiók fenntartására is eszméletlen pénzek mennek el... A játékfejlesztés eszméletlen drga. Ezért megy inkább a "biztosra" az EA és bevált címeket folytatnak új címek helyett. Nem feltétlenül jó, de a részükről ez a "biztos". Egy új játék nem biztos hogy profitot hoz, nagy a rizikó. Persze 2 évente 1 új címet azért bevállalhatnának nagy költségvetéssel. De nem az EA diktál. Hanem a részvényesek.
[ Szerkesztve ]