Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeLucZ

    addikt

    válasz gbors #329 üzenetére

    hát azért bf3, cry 2 stb szerintem elviselné azt a rohadt nagy teljesitményt, ha a plusz tranyókat teljesen a gaming vonalra áldozták volna akkor meg is lenne az a várva várt teljesítmény ugrás ... :)

    GCN - Kepler viszony kb olyan lesz mint a 6970 580as viszony, érzésem szerint előreláthatólag, persze ha tényleg kiadnak valami 1024 CUDA magos vga monstert, akkor lehet spekulálni, de teljesen zavaros a jövőkép...

    [ Szerkesztve ]

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #329 üzenetére

    Erről beszéltem egy fejlesztővel az AMD előadása után. Valóságban sokkal bonyolultabb a helyzet annál, hogy hány ROP van. Azzal, hogy az AMD 48-ra növeli a color samplet nem sokat ér el. Annyit igen, hogy ki tud írni 48 pixelt a memóriába, de még mindig csak 32 tud generálni. Ugyanez a baja a GF100/110-nek 48-at ír ki, de csak 32-őt generál. Az AMD a Tahitinél most 32 pixelt ír ki, és ennyit is generál. A több ROP kevesebb generálással akkor jelent valós előnyt, ha a programban MSAA-t állítasz be. A helyzet azonban az, hogy a fejlesztők a post-process AA felé mennek, mert az MSAA normális megvalósítása mára rohadt nehéz lett a deferred renderrel. Éppen ezért az AMD ezt az esetet nem tartotta opciónak. MSAA-val számolható 6-10%-os előny (4-szeresnél talán 15% is), de anélkül jó, ha +3-4% jön. Ezért egyértelműen nem éri meg beruházni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák