- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz mjani1172 #38 üzenetére
"Ez az egész túl utópisztikus."
Az, de le is írtam. De nagyon sokféle koncepció szokott cirkulálni, hogy egyes új technológiák miként épülhetnek majd be a mindennapjainkba, ez is egy volt a sok közül, mikor az elektromos autók terjedni kezdtek a piacon. Az autómegosztó szolgáltatások (MOL Limo, ShareNow, stb) is elég utópisztikusnak hatottak volna pár éve, ma meg már itt vannak, ezek is segítenek csökkenteni az autószámot a városban (egyelőre csak kis mértékben, kelleni fog az önvezetés a hálózat tényleg hatékony működtetéséhez).
"Na meg hát milyen országról beszélünk? Magyarországról?"
Nem, ilyen szempontból Magyarország nem trend-teremtő, hanem trend-követő. Sőt igazából Európa is önmagában túl kicsi piac az ilyesminek a meghonosítására, eleve az autógyárak is már csak másodlagos/harmadlagos piacként néznek a kontinensre.
"Itt a legegyszerűbb és legjobb az lenne, ha kerékpározást valóban elősegítenék.Nem erőltetnék hülyén, hanem vonzóvá tennék."
Ahhoz autóforgalomtól többé-kevésbé leválasztott kerékpáros útvonalak kellenek, amik átszövik a várost. Csak ugye ezt az autóforgalom kárára lehet leginkább megtenni és ezt a konfliktust még olyan polgármesterek sem akarják felvállalni, akik kifejezetten egy ilyen programmal lettek megválasztva. A bringatolvajok kérdése pedig rendészeti, közbiztonsági kérdés.
-
Ezekiell
veterán
válasz mjani1172 #44 üzenetére
Elektromos autókról beszél csak, ott pedig valóban tesztelnek így egyes tesztelők. Ha nem ültél még elektromos autóban, el se tudod képzelni, mennyire csendes. Egy jobb ilyenben tényleg simán hallod az ujjaid összedörzsölésekor keletkező hangot (kinyújott kéznél), mert annyira halk.
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz mjani1172 #46 üzenetére
Persze h szubjektív, persze h nem pontos mérés - de mint írtam, több tesztben is csinálják, szóval a forum társ kérdése valid.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.