- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Mennyi Roadstert is adtak el? Annak a modellnek is már csak utólag jött a népszerűség a Model S árnyékában,. Akkoriban egy csomó kis sufni cég csinált kis példányszámban elektromos autókat a Szilícium-völgyben (jellemzően meglévő benzines típusok átalakításával) és a Roadster sem lógott ki a sorból, maximum annyival, hogy ügyesebben csináltak médiazajt a többieknél.
Nem a Tesla érdemei voltak elvitatva részemről, tök jó mérnöki megoldásaik vannak, hanem az a marketingosztályon született blama, hogy ők az elektromos autózás forradalmának vezérei. De ez a startupokra amúgy is jellemző, hogy vircsaftot csapva próbálják nagyobbnak beállítani magukat, mint a tényleges. Eközben a Nissan-Renault lassan a legnagyobb Kínán kívüli elektromos autógyárrá nőtte ki magát, ők azok akik ténylegesen tömegeket ültetnek be elektromos autókba és a VAG csoport is jön fel. A Tesla mindig is startup marad, nincs is ezzel semmi baj az égvilágon, csak legyenek a helyükön kezelve.