- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fujifilm X
- ASUS ROG Ally
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen egeret válasszak?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Steam Deck
- Vezetékes FEJhallgatók
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Odaveri az a HD 4800-at. Nem csak a nyers erő számít, hanem a hatékonyság is.
Amúgy erre is van API. A különbség, hogy a konzoloket direktben is lehet programozni, illetve maga az API rendkívül vékony, vagyis ahhoz, hogy kiadjon a proci egy rajzolási parancsot nem kell egy PC-shez hasonló hosszú ellenőrzési procedúrát végigjárni. Ugye ez az oka annak, hogy a legtöbb konzol exkluzív játék simán lead 20000 rajzolási parancsot 60 fps-sel, míg PC-n ha elérnek a fejlesztők 5000-et 60 fps-sel, akkor már örülnek. A Wii U esetében a processzor annyira nem erősödött, így valszeg ez a konzol is hasonló mennyiségű (nagyjából 20000) rajzolási parancsot képes kezelni 60 fps mellett, mint az aktuális Xbox és PS3. Ergo annyira nem lép el a PC-től ez sem.
Az új Xboxot és PS-t a PC-s réteg várja mint a messiást, de valójában csak káros lesz. Ha nő a processzorok teljesítménye, akkor képesek lehetnek 40000 rajzolási parancsot is kiadni 60 fps sebesség mellett, ami borzalmas előny a PC-hez képest. Ezt semmilyen batch-eléssel nem lehet leküzdeni. Ehhez kell egy olyan API, ami radikális változásokat jelent az aktuálishoz képest, különben a Konzolokon még az elméletben jelentősen gyengébb hardver mellett is jobb lehet összességében a grafika. A PC-n persze jobb marad mindig is a nyers tempó, és a nyers fill rate, csak ez olyan előnyök mellett, amilyenekkel a konzolok rendelkeznek nem biztos, hogy túl sokat számít.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.