Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz PC-rev-RM #5 üzenetére

    Odaveri az a HD 4800-at. Nem csak a nyers erő számít, hanem a hatékonyság is.
    Amúgy erre is van API. A különbség, hogy a konzoloket direktben is lehet programozni, illetve maga az API rendkívül vékony, vagyis ahhoz, hogy kiadjon a proci egy rajzolási parancsot nem kell egy PC-shez hasonló hosszú ellenőrzési procedúrát végigjárni. Ugye ez az oka annak, hogy a legtöbb konzol exkluzív játék simán lead 20000 rajzolási parancsot 60 fps-sel, míg PC-n ha elérnek a fejlesztők 5000-et 60 fps-sel, akkor már örülnek. A Wii U esetében a processzor annyira nem erősödött, így valszeg ez a konzol is hasonló mennyiségű (nagyjából 20000) rajzolási parancsot képes kezelni 60 fps mellett, mint az aktuális Xbox és PS3. Ergo annyira nem lép el a PC-től ez sem.
    Az új Xboxot és PS-t a PC-s réteg várja mint a messiást, de valójában csak káros lesz. Ha nő a processzorok teljesítménye, akkor képesek lehetnek 40000 rajzolási parancsot is kiadni 60 fps sebesség mellett, ami borzalmas előny a PC-hez képest. Ezt semmilyen batch-eléssel nem lehet leküzdeni. Ehhez kell egy olyan API, ami radikális változásokat jelent az aktuálishoz képest, különben a Konzolokon még az elméletben jelentősen gyengébb hardver mellett is jobb lehet összességében a grafika. A PC-n persze jobb marad mindig is a nyers tempó, és a nyers fill rate, csak ez olyan előnyök mellett, amilyenekkel a konzolok rendelkeznek nem biztos, hogy túl sokat számít.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák