- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
PHM
addikt
Nem, szerintem nem volt felesleges a Gamecube kompatibilitás.
Különös tekintettel a konzol életének kezdeti szakaszára,
amikor a natív Wii játékok választéka még elég szegényes volt.
Mára persze a Wii kinőtte magát, így a Gamecube kompatibilitás
periférikussá vált.
Abban egyetértek, hogy az új vásárlókat nem fogja izgatni a változás.
Azok pedig, akik kihagyták a Gamecube-ot, de egy Wii segítségével
szeretnék ezt bepótolni, legfeljebb vesznek a régi változatból.
(Remélhetőleg a jelenleginél barátibb áron.)
Jómagam is ebbe a csoportba tartozom.[ Szerkesztve ]
Ma olyan bizonytalan vagyok... Vagy mégsem?