Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz farkas1 #23 üzenetére

    Nem számol más részegység grafikai feladatokat. A többletterhelés azt jelenti, hogy a processzornak van egy kis munkája, hogy a bekötés megtörténjen. Nagyon leegyszerűsítve a cél az adott erőforrást a multiprocesszorba eljuttatni. A TIER_1-en ezt nagyrészt a CPU köti be, ettől lesz a többletterhelés relatíve magas, a TIER_2-nél a bekötés a mintavételezőbe történik, és onnan még lesz egy kis többletterhelés mire eljut a multiprocesszorba. A TIER_3-mal direkten a multiprocesszorba jut el az erőforrást, tehát nincs vele munka.
    Ha mindent nézünk, akkor egyetlen hardver támogatása sem teljes, így lehetségesek olyan játékok, ahol bizonyos effektek GCN-en, míg bizonyos effektet Maxwell v2-n nem kapcsolhatók be. A többi architektúra jóval limitáltabb tehát több lesz a hátrány.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák