Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz huskydog17 #5 üzenetére

    PhysX-es cimek alatt a GPU-s változatot értjük.Mai napig nem láttam egy játékba se olyan Particle debris fizikát mint a Mafia 2,Fallout 4,Metro 2033 Reduxba.Vagy ott a Killing Floor 2-es Fluid és Soft Body PhysX.Kiválóan imitálták a hulló törmelék részecskék a rombolható környezetet.
    Nvidia féle VR vidámparkos techdemó szintén állati látványos.Játékok mai napig CPU-s fizikát használnak, szerintem pont ezért nincs olyan minőségű fizika egy játékba se,GPU fizika számolások jelentős hányadát sokkal hatékonyabban végzi mint a CPU.Persze van amire a CPU a jobb.De ez a kizárólag mindent CPU-val számolok,láthatóan nem jó irány.Arról nem beszélve hogy a CPU végzi a rajzolási parancsok kiadását,AI számítást,szóval van elég dolga fizika számolás nélkül is. Nagyon birnám Nvidiát ha a GPU PhysX-et tolná RTX helyett.CPU-s PhysX ugyanazon a szinten van mint bármelyik más CPU-s fizikai motor,semmi eget verő. :N

    Fallout 4 PhysX On-Off comparison.
    Zongorázni lehet a különbséget az alap CPU-s fizikai motor,és a GPU-s PhysX közt. :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák