Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz rocket #130 üzenetére

    Láttál már valaha Prescott és Ivy Bridge procit működés közben, vagy csak fotón, vagy szóbeszédből? Kétlem, mert ha láttál volna, nem írnál ilyen marhaságokat. A Prescott anno sokhőcsöves hűtőkben, tuning nélkül is tűzforró volt, tuning mellett meg aztán olyan hőséget teremtett a gépben, mint az állat, pláne a kétmagos verziója. Melegebb, és egyben lassabb is volt, mint a közvetlen előd Northwood, és a melegebb jelző itt határozottan magasabb fogyasztást is jelentett.
    Az IB-nél meg csak arról van szó, hogy agyonfeszelve a méretéhez képest sok lesz a fogyasztása, így megugrik a hőfok, de a prescott nyomába se ér így se. Arról nem beszélve, a Prescott alapon is kazán volt, az IB viszont alapon gyorsabb, és lényegesen kisebb fogyasztásaú, mint a korábbi bajnok, az előd SB, tehát igenis történ fejlődés, nem is kevés.
    Tuningőrülteknek nem való, de nem is arra készült igazán. Arra ott az SB.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák