Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Meteorhead

    aktív tag

    Ezt csak én tartom egy nagy szamárságnak?

    Intel reklámozza olyan fene nagyon, hogy OpenCL-ben írjanak játékokat. (Mondjuk ezt nem is értem hogyan lehetne egy egész motort felhúzni C-s compute API-ra, de biztos meg lehet oldani.) Ott maximálisan megoldott, hogy ki legyen használva az AVX akármelyik verziója, hiszen a fordító skalár kódot is ráhúz az AVX sávokra, felismeri a gather/scatter műveleteket és be tudja illeszteni az adott hardverhez illeszkedő leggyorsabb műveleteket AVX verziótól függően.

    Ugyanezt meg tudná csinálni C++AMP-ban, hiszen minden valamirevaló compiler ismeri az AVX összes verzióját és felismeri azokat a triviális műveleteket amiket használni lehet. Nem hiszem el, hogy csak explicit ASM utasításokkal lehetne értelmesen használni AVX-et.

    Akkor meg hol a gond? Minden valamirevaló nyelv/API lehetőséget ad a kihasználására.

Új hozzászólás Aktív témák