Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Fiery #25 üzenetére

    A konzolok sosem arra épültek, hogy legyen bennük számítási kapacitás, hanem arra, hogy ki legyenek használva. A konzolon olyan mélyre is le tudsz menni az optimalizálással, ameddig PC-n nem lehetséges, és olyan döntéseket is meghozhatsz, amelyeket PC-n a többi gyártó miatt nem. Például a PC-n egy ideje mondja az AMD, hogy a mutex zárolás az milyen jó dolog a grafikában, és erre építenek effekteket is. És az rendben van, hogy tényleg legalább tízszer gyorsabb ez az algoritmus, mint PPLL-nél, de csak GCN-en fut hibátlanul, mert más architektúra nem virtualizálja az LDS-t.
    Több tucat ilyen döntést meg lehet hozni konzolon, mert csak egy specifikáció van.

    Nyilván csinálhat az NV és az Intel is egy specifikus grafikus API-t, de ez nem két perc. Az AMD 2009-ben kezdett el dolgozni a sajátján.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák