Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz lev258 #3 üzenetére

    Lényegében igen, hiányoznak a DX10+ effektek róla. De pont ez a probléma. Az API-t könnyű cserélni, vagy alá rakni, de a HLSL effekteket GLSL-re átírni már vállalhatatlanul melós. A legtöbb HLSL->GLSL konverter is csak DX9-ig működik, és nem is hatékonyan. Itt nem csak az akarat hiányzik, hanem ez egy durván költséges procedúra, ami egyszerűen nem térülne meg. Itt jön az a hiba, hogy a SteamOS-t a piac főleg 600-1000 dolláros gépekhez akarja adni luxusOS-ként. Pedig ennek a helye a 200-300 dolláros gépeken van. Persze ez két külön probléma, csak egymásra hatással vannak.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • VaniliásRönk

    nagyúr

    válasz lev258 #20 üzenetére

    Nyugodtan magyarázhatsz, van Win7 és LinuxMint 16 is a gépen, pontosan tudom mennyivel lassabbak a (multiplatform) játékok Linuxon, mint Windowson, hogy a hiányzó szolgáltatások garmadájáról ne is beszéljünk. És mindez a zárt meghajtóval, ami nagyságrendekkel jobb az opensource-nál. (pl. a notebookom üzemidejét a zárt meghajtó ennek ellenére is szó szerint megduplázta)
    Az opensauce közösség meg szándékosan ellehetetleníti a gyártók zárt megoldásait, mert az gonosz, az ördögtől való, software csak "szabad" lehet. Aztán mégis jutott nekünk Heartbleed, amiről mellesleg már majd' egy éve pampogok, de persze le voltam ugatva, nincsenek "véletlen hibák" a nyílt programokban. Dehogy.

    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

Új hozzászólás Aktív témák