Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Vico87 #8 üzenetére

    Más úgy nekifogni a fejlesztésnek, hogy az elején számolsz azzal, hogy kell HLSL és GLSL kód. A Firaxisnak is ezért nem probléma, mert így indultak neki. De a Metro esetében a GLSL kód nem ilyen egyszerű. Jó optimalizálással nekik túl sokáig tartana a munka. Ezen sajnos nem segít, hogy az új motort esetleg úgy fejlesztik, hogy később ebből ne legyen gond.
    De a Metro eleve para, mert ők low-level működére is optimalizálnak. Nagyon érdekes például, hogy a HLSL egy return x*1.0f+y kódból MAD-ot fordít, míg a GLSL ugyanebből MUL+ADD kódot. Ezért a GLSL-re (x+y)*1.0f kell, ami viszont a HLSL-nél MUL+ADD-ra fordul le. :)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák