- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Apple notebookok
- Milyen alaplapot vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Házimozi haladó szinten
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Bocsánat, arra nem biztos, hogy emlékszem. Az melyik is?
Szerk.: [link] - erre gondolsz? Ennek igazából semmi köze a mesh shadinghez. Arról szól, hogy a HLSL-ben megírt SM6.5-ös kódokat már le lehet fordítani SPIR-V-re. Arra jó, hogy az RT shadert nem kell GLSL-ben megírni, vagy ebbe konvertálni, hanem egyszerűen jó a HLSL-ben írt kód, és Spiregg-gel generálhatsz belőle SPIR-V-t.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.