Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #24 üzenetére

    Mint írtam jó okkal experimental a cucc. :) De a jövőre nézve nyilván a bounding tetahedron az optimális. Azt kell figyelembe venni, hogy a DXR-ből production ready támogatás a Unity esetében jó eséllyel 2022-ben lesz. Hasonló a fejlesztési modell, ami az UE4-nél is. Ott is ha valami bekerül, akkor két év mire abból production ready szintű támogatás lesz. Addig early access-ben elérhető. Lehet alkalmazni, de figyelni kell rá, hogy nem production ready, és eszerint érdemes dönteni. Viszont amikor egy ilyen funkciót beépítesz, akkor a valós lehetőségeket mérlegeled, és mire ez az egész kész lesz, addigra bőven jók lesznek a hardverek a programozható bejárásra is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák