Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz mzso #87 üzenetére

    De, emlékszem. Már vagy 20 éve tudom ezt, nem csak olvastam róla, hanem magam is érzékelem. Az nem jutott az eszedbe, hogy talán azért álomszerű, mert az álmaink is "alacsony fps-esek"? Pedig ez van a háttérben.

    "A mozgásinterpoláció meg érdektelen, mivel az csak kamu."

    Nem kamu, 95%-ban ugyanaz a kép, mintha valóban eleve több mozgásfázis lenne.

    "Akkor is ha igen, még madVR-rel is."

    Oké, észrevehető, de közel sem annyira zavaró, mint amikor simán fele felbontással számolják be.

    "Az utóbbi esetben arra gondolok, hogy több/jobb összefüggést talál, ha azonos felbontáson van az összes komponens."

    Szóval, pl. a H.264 kidolgozói is mind hülyék, hogy erre nem jöttek rá? Előfordul persze néha ilyesmi eset, de szerintem itt nincs erről szó, ez túl evidens dolog, bizonyára ők is próbálták. Vagy esetleg alá tudod támasztani valós tesztekkel?

    "Innentől kezdve a többi nem érdekes"

    Szerintem pedig ez csak kifogás...

    "A látótér aránya értelmét veszti, ha nem töltöd ki az egészet akár széltében akár, hosszában."

    Nem veszti értelmét: kellemesebb a szemnek (és erősegíti a jobb beleélést), ha mindkét irányban azonos a rendelkezésre álló látórér kitöltési aránya. Más szóval, nem kellemes az aránytalanság, és szintén a tévéműsor feelinget erősíti.

    "Oldják meg kevésbé olcsó 50 éve kitalált módon. Küldjék az extra információt plusszba és ne hentesként vágják le a világossági szinteket."

    Te hogy biztosítanád, hogy a fogadó oldali rendszer könnyen és gyorsan felismerje, hogy az aktuális adat vezérlőkód vagy képi információ, és ha az utóbbi, a frame mely részéről származik - tekintettel arra is, hogy a stream bármely pontján bekapcsolódhat és adat-kimaradások is lehetségesek, mindezt különösebb overhead nélkül?

    És mégegyszer: 877, ill. 3505 szint nem elég? Az zavar, hogy nem "kerek" szám (decimálisan vagy binárisan)?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák