Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
1000 km-t (sőt még többet is) gyakorlatilag akármelyik dízellel el lehet érni.
Bp- Padova egy 24 éves előkamrás dízellel 1100 km, úgy, hogy akkor villant fel a lámpa. 63 literes a tankja. Utódjával, az már JTD 1200 is megvan normális, előrelátó közlekedéssel."Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
Volt a családban B3 és B4 is, egyiket piacozásra használták sokáig, röhögve elmentek 1300 km-t megpakolva is. Aztán az autóval megálltak egy zebránál, a Volánbusz hátulról pedig nem.
nullpoint Az europai gyártmányok legtöbbje jobb oldali betöltős, a piktogram csöve szintén jobb oldalon van, de vannak olyan modellek, amik bal betöltősek (németek többnyire következetesen jobb oldalra rakják).
Olaszok egy időben variáltak vele, de a piktogram maradt. Japánok nagyrészt bal betöltősek, de a visszajelző jobb oldali csövű, de soknál van nyíl.Szerintem csak a véletlen műve az egész, újabban az Audik is kiírják, hogy melyik oldalon van.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Kivéve a Galant bizonyos generációi, a Carisma, Eclipse, ASX, Eclipse Cross, Colt egyes generációi bal, aztán jobb, aztán megint bal, Lancer stb stb Volvo S40 első generáció, Renault Laguna, Peugeot 4007, 208, 2008 stb stb.
És ezek mindegyikének jobbra van a piktogramon a cső.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Donki Hóte #206 üzenetére
Se az Audin, se a Lanciákon, se az Alfán nincs nyíl.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Egy Punto II 1.2 éppen elmarad 0-100-ban a dizel Octaviától (0,6 másodperc).
A 0-100 egy dolog, sokkal rugalmasabb egy ilyen TDi, mint bármilyen kisebb szívó.
Az, hogy kit mennyire hagy le lámpánál, semmit sem jelent, kik vannak körülötte? Azok mennyire balfaszul indulnak, megvárják a zöldet, vagy már rajtolnak sárgán?"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Ugyan azt jelenti a ketto.
De a Szechenyi Egyetem anyagai kozott megtalalod Hanula Barna dokumentumait is ho es aramlastanbol, abban is megtalalod. A turbolyuk egy nepies kifejezese, semmi tobb.VGT az egy megoldas, kisebb atmeroju turboval csokkented a kesedelmet, mert hamarabb felporog, de fent mar nem szallit annyi levegot, oda nagy kell, az pedig alul lesz sovany. Ezert kezdtek raalni az egy kicsi egy nagy, vagy ahogy anno a Lancia es kesobb a VW is, alul kompresszor, felul turbo.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kisgépkezelő #367 üzenetére
Ezt, így amit leírsz, bírnia kell. Nem lép fel nagy fordulatkülönbség, sőt, mondhatni semmi, feltéve, ha 5.-ben 2000-et forog.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Donki Hóte #379 üzenetére
Rosszul látod. Nem mi vagyunk az autónkért, hanem ez egy normális üzemeltetés. A beülök, hajtom, me' azé' van stílus az az egyik véglet.
Én pl vigyázok rá, amennyire tőlem, egy általános használat során telik. Miért? Mert használni akarom amíg tudom, és felesleges költségeket sem akarok magamnak.Honnan tudod, hogy a turbó, lendkerék befecskendező trióból nem fog letérdelni valami 130e km előtt? Vagy ha jön, a hiba akkor eladod? (a hirdetésbe bekerül, hogy szar?)
Holott annyit tehetnél mondjuk, hogy kicsit járatod, leállítás előtt és után is, indításkor és leállításkor kuplung benyom, alacsony fordulaton nem terheled, visszaváltáskor kis gázfröccs stb.Plusz energiába kerül ez? Nem! Megnyújtod az élettartamát? Meg! Akkor miért ne?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Donki Hóte #391 üzenetére
Ez minden csak nem módszer, de még válasznak sem volt jó.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kisgépkezelő #394 üzenetére
A hobbiautos, veteranos kategoria az megint mas. Csikos autoparkja gyakorlatilag bemutatja mind a kettot. A 30-40+ os kategoria az valoban olyan, amilyennek leirod. Egy W124 es kortarsai, amiket 8th is emlit, azok ilyen szempontbol sem problemasak.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Kozvetlen befecskendezes mar joval az Euro norma bevezetese elott piacra lett dobva. (Fiat Croma 1986) Jobb teljesitmeny, alacsonyabb fogyasztas, kulturaltabb jaras szol a technologia mellett.
Kettostomegu lendkerek mar a W124-es Merciben is volt, 90-es evekben pedig sok benzinesbe is kerult.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Nem ezt irtam en is?
6 evvel az euro norma elott volt mar kozvetlen befecskendezes, a Fiat nem fejlesztette tovabb, csak az az egy szem IDTD motor volt piacon naluk, aztan 97-ben jott a kovetkezo lepcsofok a CR-rel, ami meg csak EU2-vol, ahogy akkoriban kb minden.A VW viszont eleg rendesen beleallt a TDi fejlesztesebe.
Karbis motorok azert mar eleg regota nincsenek, legalabbis olasz haztajon semmikepp.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen