- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fape
senior tag
válasz d.tiborz #2353 üzenetére
Igen, ez a képet tudom javasolni: 5.8Ghz fpv frequencies. Amelyiknél szűrűn vannak a sávok ott nem árt 1-2 kihagyni két ember között. Szal 3-4 ember tud repülni egyszerre.
Racebandnél már elég nagy a távolság akár 8 embernek is.[ Szerkesztve ]
Nem ezeket a drónokat keresik!
-
Teréz Atya
senior tag
A surru csatornak miatt van az, hogy a nem tul szemfules felhasznalo rahangol valami csatornara, aztan 50m-en elmegy a jel. Ugyanis nem sikerult pontosan az adott frekit elkapni, hanem a szomszedot. Vagy masik frekisavban halaszik. Tudom, mert eloszor en sem ertettem, miert megy el a jel a 200mW-os adoval 50m utan. Aztan jatszottam a frekikkel, es meglett az 550+ meter.
Ami suru dzungelben lemegy max 150-re. Illegal wi-fi, illetve szuretlen motoru kistraktor / rotovator mellett meg volt, h 50m utan szakadas.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
WARZ
tag
válasz szacsee #2354 üzenetére
Szia!
63g az összsúly és a repidőt még nem tudtam megnézni, mert valamiért nem tudom életre kelteni!
Először feltettem a betaflightot 3.0át akkor minden beállítás után ahogy áramot kapott a gép spontán forogtak a motorok egyfolytában! Láttam youtubon, hogy ez volt másoknál is és ajánlották a cleanflight 1.13! Utána azt feltettem mindent beálítottam de most meg nem akar elindulni! Nem tudom hol a hiba! Bindelés meg volt Cl-ben mutat minden kart, hogy mozog de mikor lehuzom usbről és élesben menne a dolog nem csinál semmit a gép! Piros led folyamatosan ég ami jó zöld led is ég kivéve ha disarmolva van vagy forditva már nem emlékszem késő este hagytam abba az egészet Szerintem a távon van valami elállítva de azon se tudom, hogy mi!
Ha esetleg valaki használ spektrum távot kérem keressen meg itt vagy akár privátban is mehet!
Most irány a melóba![ Szerkesztve ]
-
Teréz Atya
senior tag
Gondolom a Raceband ado-vevok. Altalaban R-rel jelolik, es a 40csatornasokban mar benne szokott lenni. Ahogy nezem a 40 csatornas RC832-om atnevezetek RC840-re es raceband vevokent aruljak 4 dollarral tobbert. Cseles.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
qqzs
őstag
Es ennek mi ertemle van? itt az ado 40 csatornas a vevo meg 32. Direkt rakerdeztem egy yt revievnel hogy igy van e.
Eladó: GTS450
-
Teréz Atya
senior tag
-
qqzs
őstag
válasz Teréz Atya #2363 üzenetére
Igen azt tudom csak nem ertem miert arulnak 41 csatornas adot 32 csatornas vevovel...bar lehet hogy csak miert ne
Eladó: GTS450
-
-
mgy
senior tag
Meglepődnék, ha egy ilyen kamerában lenne beépített osd. Én úgy értelmezem, a kamera beállításokat osd lehet megtenni. De természetesen lehet, hogy tévedek.
Az osd-nek általában egy sima soros port kell, azon keresztül pontosan úgy kéri le (esetenként írja vissza) az adatokat, mintha USB-n gépre kötnéd.
-
foka
aktív tag
Egy kis kíváncsiskodás után úgy értékelem eléggé jól megtervezett/összerakott szerkezet:
Jackal: Azért is jó az FC-re kötni a VBat-ot, mert szükség esetén funkciót is köthetsz rá: Led villogástól a leszálláson át az RTH-ig bármit. Akár felül is bíráltathatod a távirányító által adott parancsaid (nincs padlógáz, kapcsoljon vissza stabilizált módba...)
[ Szerkesztve ]
Üdv: Fóka
-
WARZ
tag
válasz kimista #2360 üzenetére
Szia!
Antenna: 4.55 E
Video TX 400mW: 14.11 E
Váz 90mm: 8.19 E
Cam: 8.19 E
Prop 1 scom.: 1.79 E
Flight Control Board: 32.99 E
Motorok: 7.65 E
Akku 1db.: 2.86 E
Össz.: 80.33 EuroMondjuk én a biztosra mentem vettem 2db video TX-et, 5csom. proppot, 8db akkut!
A nyomtatott 3d kamera állvány elég stabil kivéve mikor elkezd melegedni a video adó
Na de még mindig nem repűl és nem tudom hol a hiba! -
Teréz Atya
senior tag
Csak otleteles:
BL gepnel, aminek az ESC-je csak PWM-et tamogat egyfolytaban porogtek a motorok amikor oneshot es PWM mod kozt valtottam az ESC-nel. Ez egy ujrainditas utan megszunt. Gondolom a oneshot-ot a brushed ESC sem tamogatja.Meg talaltam Beef's Brushed Board User Manual v1.1-t. Ott is irja h ki kell loni a oneshot-ot es a PWM rate-et 32 000-re allitani.
Meg ez:
Motors constantly spinning
- In CLI type "set minthrottle = 1000" and "save"
- Ensure that OneShot is disabled.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
WARZ
tag
válasz Teréz Atya #2374 üzenetére
Köszönöm!
Ezeket már begépeltem és minden mentve van! Most már nincs probléma a motor forgással, illetve van, mert mióta áttettem a cleanflight 1.13at azóta meg nem akarnak forogni CLben oneshot kilőve! Az a motor set 32000 is be van állítva min throtle is 1000! Minden kar mozog minden aux csatorna működik cl szerint de mikor simán aksiról használnám semmi nem reagál csak villog a zöld led illetve nem villog mikor disarmolva van!
Szerintem a távon van valami nagyon elállítva de már azt is le reseteltem de semmi! Nem tudom hol a hiba!
Szerintem a táv lesz a ludas... Csak már annyi mindent kipróbáltam, hogy már kezdem feladni Na jó azért nem! Csak nem tudom mit tudnék még állítani. Lehet valami fityf@sznyi dolog van amit nem állítottam be és én nem veszem észre! A másik amit nem tudom miért csinált, hogy kikapcsoltam az adót, gépen rajta az akksi, fogta magát és elemelkedett a földtől én úgy ugrottam utána! Ezt miért csinálhatta? -
qqzs
őstag
Elkepzelheto hogy igazad van elso hozzaszolasban kepet is linkeltem azon volt minden nem csak camera specifikus setup dolgok abbol gondoltam
Egyebkent fpvenel nagyobb vagy kisebb latoszog a jobb?
A felbontassal kapcsolatban, ugye van 700-1000 TVL ig camera ami NTSC jelet ad ami nek ugy van szabvany pixel szama, szoval ami 700tol nagyobb TVL erteku az csak nagyobb felbontasu szenzor de akimenet ugyanaz nem?
Eladó: GTS450
-
kimista
aktív tag
Na ma megérkezett az utolsó láncszem is az FPV-hez, összerakom és holnaptól el van felejtve a LOS
mennyire érdemes egyből acroban kezdeni? LOS-ban 1-2 aksit repültem acroban, de a repülés kimeríti az előre hátra, oldalra billegés fogalmát..Van pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
-
mgy
senior tag
válasz kimista #2379 üzenetére
FPV-ben sokkal egyértelműbb a manuál mód. Ennek ellenére az elején szerintem simán repülj angle-ben, úgyis sok lesz az újdonság. Keress valami nagy pusztát, de jó, ha van valami viszonyítási pont is. ÉS! Vigyél magaddal kísérőt, aki segít magasságot, pozíciót tartani, nem utolsósorban keresni.
-
fape
senior tag
válasz Jackal2 #2381 üzenetére
Buzzer legyen akkor is.
Gyakorlásnak egy kis videót/szimulátor javaslok. pl How To Fly A Quadcopter / Racing DroneNem ezeket a drónokat keresik!
-
Jackal2
senior tag
Az XK X100-amban megmakkant a jobb 1-es motor és a gyári 8020-ast kicseréltem egy 8520-asra, mert nem volt más. 1S ez is és egész jól megy, csak ki kell trimmelniPP
Lehet ki kéne cserélnem a másik első motort is, mert akkor dragster lenne
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Plasticbomb
addikt
oké. Seggnehéz a gép, ezt egy hangyafasznyival nagyobb tolóerővel a hátsó motorokon tudom ellensúlyozni, na de hol állítom ba? kicsit átláthatatlan még ez a dronin csg felület...
(Megjegyzés: Amikor az ember először teszteli az összerakott gépet, nem árt, ha nem bent a lakásban teszi. Rossz volt a távirányító beállítása, és első indításkor nyomott a gép egy 100% punchot a plafonba. Eredmény:
1 Aomway antenna és + 4 törött prop. Az antennát szabályosan atomjaira robbantotta a plafonnal történt találkozáskor. Atomjaira...)[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Márton
nagyúr
válasz Plasticbomb #2386 üzenetére
de miért nem prop nélkül van az első teszt?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Plasticbomb
addikt
Azok a tesztek megvoltak, csak akkor erre nem figyeltem fel, felszállás nélkül nemigazán veszed észre. Plusz ráadás, hogy a négy alap csatornából csak kettőt értelmez fordítva. és azok nem egy karon vannak.Valamint az Arm/DisArm sem volt tiszta, így always armon volt a settings. Azt akartam még átnyálazni utána.
De sebaj. A plafonon van egy kis lyuk, meg egy antenna és pár prop bánta. Mostmár ott tartok, hogy nagyobb gondom van: Az egyik motor (a jobb első) túlmelegszik. Az összes többit meg tudom fogni, és csak langyosak, de ez forró. Ezt úgy vettem észre, hogy repülés közben, ha már elérte a hőfokot, adsz neki egy kis gáz (+10% az aktuálishoz képest), az egész gép kb leesik jobbra előre...Gondoltam, hogy esetleg az ESC lenne a hibás, de az esc át sem melegszik, se nem kapott "behatást" szerelés közben. (Ha a bal hátsóról lenne szó, még meg is érteném, hisz ott elbacarintottam a forrasztást, túl sok cint raktam, ami ráfolyt az azon oldalon lévő "ic" két középső lábára, és utána vagy 20 percig próbáltam leszedni azt onnan. De nem, pont egy olyan csinálja, amelyiknek semmi ilyen "balesete" nem volt.) Majd teszek fel képeket a gépről, illetve az akksiről is párat. Eszméletlen, teljesen más szint ránézésre és fogásra is, mint a Turnigy 3S 1800as akksiaim.ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Márton
nagyúr
válasz Plasticbomb #2388 üzenetére
nem értem, ha always arm-on volt, akkor prop nélkül is összedugáskor fullon kellett volna járni a motoroknak, nem? Azt csak észrevenni, hogy kisebb gázállásnal lassabban visítanak a motorok, nagyobbon már jobban, vagy fordítva mert invertálva van a gáz. Mondjuk nekem eleve az ESC nem pörgeti a motrot, ha full gáz jelet kap összedugáskor. Úgy lehet ugyanis kalibrálni: full gáz, csipogás, aztán zéró gáz, majd nyugtázza.
De nem akarok okoskodni, inkább tanácsot adok a kezdőknek:
én még azzal is pórul jártam a hexámmal, hogy nem X hanem + elrendezésre volt konfigurálva. Így felpörögtek a motorok, alapjárat, kis gázadásra még mindig normálisan viselkedett, de amikor jobban vízszintbe akarta hozni magát dobott egy hátastEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
foka
aktív tag
válasz Plasticbomb #2388 üzenetére
ESC hiba lehet, volt egy motorom ami elfüstölt, rendeltem újat, bekötöttem, rögtön elfüstölt (hittem én). Másik motor is rögtön eregette, átrakva másik esc-re nem. Kiderült az elfüstölt motor nem füstölt el, az esc okozta a hibát. Mondjuk azért hittem a motort hibásnak mert 1: füstölt, 2: kattogott és rángatózott, mindeközben az esc hűvös maradt. Másik esc-re kötve az elfüstöltnek hitt motor is hibátlanul működik azóta is. Azt az esc-t azóta bec-nek használom szereléshez.
Nem lehet, hogy a már üzemmeleg motort az esc hibája tovább fűti/megfőzi?Márton: Amikor az APM-et átraktam a hexából a quadba, az is meg volt bolondulva. Hexaként még egy korbbi Mission Planner-rel programoztam fel, utána verziófrissités és átépítettem a quad-ba. Na akkor az is imbolygott, billeget, a sarkán egyensúlyozott, hanyatt vágta magát. Kézben tartva az irányok össze voltak kavarodva. Konkrétan az előre-hátra, oldalra és forgás irányok helyett a sarkai fele dőlt, és oldalra billent, gázadásra általában hátast dobott. Kiderült egy újabb MP verziófrissítés után az utolsó, Messages fülön lévő aláírásból, hogy még mindig hexának hiszi magát, de a progiban quadnak mutatja. újra kelett a lefrisebb MP alatt programozni az alapoktól, akkorra lett csak jó.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Fóka
-
Plasticbomb
addikt
Nem voltam tiszta. Illetve elkevertem, a lényeg, hogy előtte már próbáltam, prop nélkül, akkor jónak tűnt, majd miután rászereltem a propokat is, elsőre, rájöttem, hogy két motort nem jól forrasztottam be, mindegyik azonos irányba forgott (Gondoltam, hogy ha egy motor CWnek illetve egy másik CCWnek van jelölve, akkor a kábelek úgy jönnek ki sorban, ahogy sorban az ESCre mennek.). Sebaj, újraforrasztottam, ekkor szenvedtem a bal hátsó escvel, majd újra összedug, ránéz dronin gcs-ben, elvileg minden működik, akkor nyomás, fel a propokat, és lássuk, hoyg elemelkedik. Elemelkedett.
Elvileg lassan jó lesz minden, most egy picit jobbra húz, amit utána kell korrigáljak droninban (a hátra driftetlést már kiigazítottam legalább. ), és kell lassan pár új elem a távirányítóba is (kb 15-20% között jelzi a táv az elemek állapotát), így a nagyobb távolságra repülés majd később. Most ezt a motor hibát akarom kideríteni, mi okozza, hátha helyre rakható. Még amin gondolkodom, az egy IA6C beszerzése az IA6B helyére, minek ez a nagy bumfordi soktűs móka, hisz alapból PPMben megy (és elvileg IBUSon is), s nincs PWM kivezetés halom az FC-n. Egyébként tetszik a gép. Még kell egy "mázsálás" is, hogy tisztában legyek a súlyával, de gyári NightHawk 280hoz képest nehezebb valamivel. (Azt is inkább az akksi 250g-ja adja...)foka: Nem tudom, de majd meglesem azt a verziót is. De szerintem ma már nem, nincs már kedvem forrasztani, tegnap is elvertem szerelésre-agyalásra vagy 5 órát, ma meg eddig csak ezzel töltöttem a napot (minusz 10 perc, amíg kicseréltem a defektet kapott kereket az autón), és már csak egy kicsit játszani akarok, majd aludni, kicsit kialvatlan vagyok.. Tegnap éjjel 1 után feküdtem le emiatt, és előtte való napokon sem aludtam sokat önhibámból/másnak segítés miatt. Még egy kis WoT mára, vagy LoL, és pápá szombat.
UI: foka: bacca meg. Ránéztem mégegyszer, majd egy hirtelen ötlettől vezérelve levágtam a zsugorcsövet. 3 kivételével lepotyogott az összes "barna kocka" (ellenállás?, dióda? nem jut eszembe).
Szuper.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
-
WARZ
tag
válasz Plasticbomb #2393 üzenetére
Az aux1 egy kétállású kapcsolon van. Mikor elvileg ahogy a képen is armon van akkor van az 1-re billentve mikor disarm akkor meg a 0-ra!
-
Plasticbomb
addikt
Tedd akksira a gépet, dugd usbre, és próbálgasd a kapcsolókat, és figyeld a kis zöld vackot, mikor melyik részén van a skálának.
Nálam, az eredeti NH 280 fcnél ha bekapcsoltam a gépet (aksival usbre raktam, cleanflighttal felcsatlakoztam), és a távot csak bekapcsoltam, akkor a kapcsoló alapálláson a skála első részén volt, tehát ez volt az alapértelmezett rész, amikor armoltam, akkor a skála másik részére mászott át (akkor azt a magasabb jelet kapta), és ha disarmoltam, visszamászott.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
WARZ
tag
válasz Plasticbomb #2395 üzenetére
Azt tudom mikor hol áll én tettem direkt így hogy van egy kétállású kapcsoló azon van az arm és disarm. A másik 3 állásún meg angle, horizon meg az air!
A nagy baj az, hogy egyszerre az akksit és az usbét nem lehet csatlakoztatni, mert haza vágja a r. vezérlőt!
Hiába kapcsolgatom és teszem más kapcsolókra ezeket a funkciókat nem akar világítani az arms és disarm ikon fenn se és oldalt se!
A távon az alap quadkopter beállítások vannak amit ad a spektrum, ezt már egyszerer teljesen elállítgattam de akkor se változott semmi! Most reseteltem inkább maradok az alap beállításnál! Sajnos ehez a részéhez nem találtam semmi leírást, hogy kéne felprogramozni ehez a vezérlőhöz -
kimista
aktív tag
-
WARZ
tag
válasz kimista #2397 üzenetére
Betaflightnál meg nálam ha akartam ha nem ahogy csatlakoztattam az akkut rögtön egy bizonyos fordulaton mentek a motork ha akartam ha nem! Hiába mozgattam a gázkart fel le semmi nem változott csak pörgött míg le nem merűlt az akku! Most tegyem vissza a Betaflightot? Nálam Cl szüntette meg de most meg nem csinál semmit se
Neked is ilyen micro sciskyd van? Ha igen akkor neked a kék led mindig folyamatosan világít, illetve a zöld led ha disarmolva van nem világít ha meg repűlne akkor meg pislog?[ Szerkesztve ]
-
Teréz Atya
senior tag
JJRC X1 + F3 micro - az alap PID-ek hasznalhatatlanok 2.9-es betaban, a gep imbolyog, es csak emelkedik, emelkedik. Persze baro ki. Mar szinte minden 0-an, kiveve a 20-as P, ekkor mar nagyjabol iranyithato.
Hupsz, most nezem kijott a 3.0-as stable beta, irany fel... hmm, hova a tokbe lett a failsafe???A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Teréz Atya #2399 üzenetére
Oke, semmi panik, atkerult az "expert mode"-ba
[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Fimi drónok
● Drón topik
● DJI topic
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó