- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
grunge
addikt
Oksa akkor nem a készülékemben van a "hiba". A Procar eléggé bejövős, összességében ezeket a régi verdákat komálom. Kész aranybánya lesz a gém számomra. A Lotus Turbóval sem tudok betellni Szombaton lesz időm szerintem ujra kicsit bővebben foglalkozni a dologgal.
By the way. Milyen beállítások meleltt játszotok? A Grafikára gondolok. A másik gondom hogy nemigen tudok normálisan elrajtolni némely autóval. Mintha túlzottan csúszna a kuplung.
159 SW 1.9 jtdm <3
-
#96349952
törölt tag
válasz JONAS77 #4175 üzenetére
Alapvetően, már az induláskor első számú szempont volt a fair play érvényesítése. Épp ez különböztetné meg ezt a csoportot a public-os őrjöngésektől. Elsődleges cél a nyugodt, tiszta versenykörülmények biztosítása és fenntartása, és ennek szellemében aki többszörösen követ el nem tolerálható dolgokat versenyzés közben, az végül elhagyja a csoportot.
Érdekes, hogy kifogásolod azt, hogy mindig más autóval megyünk, ezt, mint problémát még senki nem fogalmazta meg. Szerintem ha mindig egy típussal mennénk, az hamar unalomba fulladna és ez most még nem egy liga. Az összeszokás fázisában vagyunk, korai lenne még ligásodni.
A Team Speak tényleg jó lenne. Ha valaki lépésről-lépésre leírja nekem, hogyan kell egy TS szervert beüzemelni, megcsinálom. (Próbáltam magam rájönni, de kudarcot vallottam vele...) De ha más ötlet merül fel ezzel kapcsolatban, akkor afelé is nyitott vagyok természetesen.
Pontozás: Nem liga. Időjárás: Az eggyel ezelőtti verseny pl. esős volt, ami a verseny során szép lassan elállt. Lesznek még olyan versenyek, ahol változóak a körülmények, a fenti kiírás a jövő hétre vonatkozóan jó példa erre. Büntetések: Innentől kezdve szankcionálni fogjuk a szabálytalanságokat, ezt napokon belül letisztázzuk részletesebben is. A futamokat több helyen meg szoktam hirdetni, FB, itt, SG, WMD fórum, Steam csoport.
Futam összefoglaló videókat is szoktam csinálni, a mostanival együtt kettővel vagyok adós, ezeket pár napon belül fogom kitenni a YT csatornánkra.
-
SityiSXT
őstag
válasz JONAS77 #4493 üzenetére
HUD-ra nem lehet kipakolni, ha erre gondolsz és én jól tudom. Egy telemetria appal viszont nyomon követheted, sokan (köztük én is) a DashMeter Próra esküsznek.
-
SityiSXT
őstag
válasz JONAS77 #4505 üzenetére
Ez is lehet az oka - bár GT3-nál fura, hogy nem látszik, az azért még "rendes" fékkel megy. Itt azt írják, hogy elvileg izzik a féktárcsa, csak nem mindegy, milyen körülmények között nézed.
-
Totatti(Hun)
tag
válasz JONAS77 #7265 üzenetére
Csak összejövönk páran!Nem hiszem el hogy ne lenne 8-10 emberke aki szivesen játszana olyan szerveren ahol nem lökik ki a második kanyarban.Szerintem az a lényeg hogy egy jót játszunk.Mert a szabad szervereken katasztrófálisak a körülmények tisztelet a kivételnek.
Áldás Békesség Az Úr Legyen Veletek