- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#96349952
törölt tag
Na emberek, én a holnapi versenyre hozzávetőleg S.E.M.M.M.M.M.I.T. nem gyakoroltam, szóval részemről simán mehet a verseny. Helyette ordenáré nagyot publicoztam a 250-es gokarttal Spa-ban. Marha nagy fun!
[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
válasz #48613632 #7902 üzenetére
Közöm nem volt eddig ehhez a kategóriához. Talán még a legelején, amikor még béta volt a játék, akkor mentem néhány kört vele, aztán legközelebb most, teljesen véletlenszerűen ugrottan be a szerverre, mert nem volt más, csak GT3... Érdekes élmény volt, az első 2 és fél mp-t adott, a második már csak másféllel volt jobb, igaz én def settel voltam, a többiek még ennél jobban is le voltak maradva, voltunk vagy húszan. Elsőre azért nem volt rossz, 2:06 legelejét tudtam produkálni. Trükkös "verda", már ha igazán gyors akar lenni az ember.
[ Szerkesztve ]
-
kishubi84
tag
Imádom ezt a játékot.......
-
#96349952
törölt tag
Nekem most nem volt semmi gebasz - mármint technikai jellegű. De mivel semmit nem gyakoroltam, elég sokat belehibáztam, egyszer sikerült lefejelnem a boxutca falát is, onnan a kiállásig csak 1:05-ös köröket tudtam menni valami buzi sérülés miatt. Van ez így, pedig most szerintem lett volna sanszom, de csak magamnak köszönhetem, hogy gyakorlatilag nulláztam ezt a kevés esélyt is. Ha kicsit több időt fordítok a felkészülésre, jóval stabilabb lehettem volna, nem szokásom ennyit rontani. Amúgy a több hibámat leszámítva eseménytelen futam volt ez, vernux-szal volt némi harcom az elején, aztán persze rontottam, majd megint és onnantól sikerült összeszednem egy aranyos 10 másodperces hátrányt, ami a sérülésnek köszönhetően elég keményen nőtt minden egyes körben. A második hely azért elég biztos volt, kivéve a 1:05-ös időszakot, amikor Reval ostromolt egy darabig, de sikerült kibekkelnem a dolgot a kerékcseréig.
Vernuxnak grat, többieknek is persze, 50 kör itt azért elég erős, én már nem éreztem a hátsómat a 40. után.
[ Szerkesztve ]
-
Solesz84
aktív tag
Sziasztok.Talalkozott mar vki olyan problemaval h elinditom a jatekot es folyamatosan villog a kep(1 mp-ig bejon a kep aztan tobb masodpercig fekete kep aztan ez ismetlodik) Surround felbontas van 3 moncsin.Eddig jo volt minden mar letoroltem a jatekot es minden fajl-t is es ujra leszedtem de ugyanaz a problema 😕 Lehet h driver gondja lenne?
[ Szerkesztve ]
Asrock X570 Taichi, Ryzen 9 5900X , NZXT Kraken X72, Gskill TridentZ RGB 32GB DDR4 3600Mhz Cl16, Kfa2 RTX 4090SG, Samsung 860 EVO 1 TB, 850 EVO 500GB SSD, WD 3TB HDD, NZXT H710i, LG Oled C2 42" , MSI MPG A1000GW, Fanatec DD1, CS V3 Pedal, Fanatec V1.5 Shifter, Fanatec V1.5 Handbrake
-
Awareness
csendes tag
válasz #96349952 #7906 üzenetére
Jó kis verseny volt, köszönöm mindenkinek. Érdekes módon végig tudtam menni nagyobb hiba nélkül. Persze amikor nem hibázok az autó vezetésben, akkor hibázok a box kiálláson. Az történt, hogy nem igazán voltam felkészülve ilyen távon az üzemanyag fogyasztásból és kicsit megzavart, hogy a 26 körre feltankolt autóval a 30-31. körben kellett kimennem tankolni. Nem akartam, hogy újra rátankoljon még egyszer ennyit és a nagy kapkodásban (én állat) csak 10 körre való üzemanyagot vittem magammal. Kíváncsi lettem volna, hogy hogyan alakult volna, ha nem kell többet kijönnöm, mert az első kiállás után, eléd (El Nano) jöttem vissza, ami akkor a 2. vagy a 3. helyet jelentette. Persze tudom, hogy nincs ha meg mi lett volna, de akkor, az első kiállás után, ahogy rámestél Nano a célegyenes végén, a másodpercen belüli előnyömből, 10 kör alatt sikerült kb 4 másodpercre elnyúlnom tőled. Sejtettem, hogy valami sérülésed lehet, ráadásul sikerült azokban a körökben folyamatosan 1:04 elejei időket mennem. Aztán persze elfogyott a benya és ki kellett jönnöm újra, így végül visszajöttem a kiinduló 5. helyre. Pontosabban a 6.-ról rajtoltam, de sajna Kishubi a rajtnál kifagyott, így indultam végül az 5. helyről. Sikerként könyvelem el a versenyt, hiszen gyorsabbaktól kaptam ki, de legközelebb nem leszek ennyire felületes az üzemanyag tekintetében. Ja és még az elején jókat csatáztunk Körivel, de akár mikor megelőztem, annyira figyeltem rá, hogy nehogy összemenjünk, hogy sokszor indokolatlanul lelassítottam, így mindannyiszor vissza is előzött. Mindegy, így volt jó minden. Köszi még egyszer!
Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho
-
#96349952
törölt tag
Intéztem nonstop szervert magunknak, RacingClub Hungary néven keressétek a szerver böngészőben. Mostantól itt tartjuk meg a versenyeinket. Nemsokára lesz TeamSpeak is.
[ Szerkesztve ]
-
Cracyt75
csendes tag
A hétvégi futam nekem ismét a közepes szintet hozta. Egyszerűen nem tudok közös nevezőre jutni valamivel. Pedig az utóbbi időben még időt is fordítok a pálya begyakorlására. Igazából nem panaszkodom csak baromira zavar a balfaszságom. De természetesen nem adom fel és egyszer csak összeforr majd a szemem,lábam,kezem. Szóval egyszer csak lesz valami.
-
#96349952
törölt tag
Spa-ban hol esni fog, hol nem…
Minimális változás a hétvégét illetően: Az időjárást kicsit tovább bolondítjuk. Alapesetben arról volt szó, hogy borús-esős versenyünk lesz, de aztán megszállt az ihlet, és kitaláltam, hogy még jobban meg lehetne kavarni a dolgokat és talán izgalmasabbá varázsolni a versenyt, ha átállnánk a borús-esős-borús változatra. Így mindjárt el kell gondolkodni a boxkiállásokon, és persze jól kell alkalmazkodni a változó körülményekhez. No és persze a versenypálya földrajzi elhelyezkedéséhez is jobban passzol az ilyesféle „kiszámíthatatlanság”.Szóval vasárnap borús-esős-borús idővel számoljatok.
Ja, és van már 0-24-ben működő dedikált szerverünk, amit RacingClub Hungary névvel találtok meg a játék lobby keresőjében.
Elvileg már a TeamSpeak is működik, címe:
85.17.189.118:9995 -
Tibko8
senior tag
justdrive nem jó? Általában az szokott lenni.
Ma én is meglesem este szerintem ha lesz időm.
[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
kishubi84
tag
Szeretnék gratulálni minden kedves résztvevőnek a mai futamon, igazán nehéz verseny volt, elég ritka, sőt talán még nem is volt ilyen jellegű versenyünk, embert próbáló volt....
Az én szemszögemből a verseny: tudtam hogy tankolni nem fogok, mert az én vezetési stílusomhoz, elég lesz a tele tank, kb. a verseny negyedénél, megérkezett az eső, láttam hogy ez miatt az előttem lévő Nano megy kereket cserélni, így gondoltam maradok még egy kört, mert az én megítélésem szerint nem esett még annyira, hogy le keljen cserélni a kereket, (később kiderült hogy nem volt annyira rossz döntés) majd kimegyek a boxba, de sajnos eltököltem a box beállítással, így vesztettem néhány másodpercet, visszatérve a pályára Nano ismét előttem volt, de valahogy alattam jobban viselkedett a Jagger, és mikor már ezt elhittem, és jó közel kerültem ellenfelemhez kicsúsztam, majd a következő körben szintén, így harmadik helyen folytattam a versenyt..... nagy nehezen ismét második lettem, itt azért leszögezném hogy Körivel igazán jót csatáztunk az elején, meg ennél a momentumnál, de sajnos megcsúszott és így újra elindultam az első helyezett után, viszont az eső elég sokáig esett, így a gumik szinte nullára koptak, kész kínszenvedés volt pályán tartani, és közben a mögöttem lévő autó amiben Reval foglalt helyet, okosabb volt mert a slic gumi feltétele elött még egyszer kiment a boxba kereket cserélni, így elég veszélyesen közeledett, közben meg elkezdtem imádkozni a napsütésért, és most jön az hogy jól döntöttem, mikor eleredt az eső mert sajnos szegény Nanonak még inkább elkoptak a gumiai, így olyan volt mintha egy lekörözött engedett volna el mikor utol értem, majd a slic gumi feltétele után volt 8 másodperc előnyöm így inkább az üzemanyag fogyasztásra fókuszáltam....
Köszönöm még egyszer a futamot, meg, hogy a verseny nehézsége ellenére mindenki korrekt volt... -
domaHUN
újonc
válasz kishubi84 #7923 üzenetére
Tetszett ez a kis összefoglaló!!! Egy dolog bánt hogy nem tudtam olyan szenzációs köröket menni hogy akár velem is csatázhattál volna... jaj és hogy csak magamat fényezzem egy cseppet, annyira koncentráltam a versenyre hogy bár majd ki verte a szemem az üzemanyag vissza jelző villogása... gond nélkül elfordultam, ahelyett hogy be fordultam volna a boxba és láss csodát 100m után elkopott a benya
Na de ez az én balfaszságom volt... neked viszont mégegyszer Gratulálok!!!!
-
Tibko8
senior tag
Először is gratulálok a nyertesnek és annak is aki egyszer sem forgott meg.
Nagy reményekkel indultam a futamnak gyakorlás alatt szinte mindig tudtam tartani hiba nélkül a 2:21-2:22-es időt. Ha jól emlékszem 7 helyen rajtoltam Doma mögött. Doma hamar meg eloztem, nem tudom mi történt de mintha bealudt volna a rajtnál. Aztán rögtön elkezdtem az 5 helyért küzdeni egészen a harmadik körig. Mert sajnos a pálya elején az emelkedő tetején eltűnt a tapadás a hátsó tengelyrol és azzal a (220 km/h) tempóval elkezdtem küzdeni fizikaval hogy ne csapodjak neki a falnak. Megúsztam de sajnos vissza estem az utolsó helyre. Lemaradásom 20 másodperc volt.
Már majd nem úgy voltam hogy abba hagyom inkább. De aztán hamar megjött az eső és gondoltam egy kis taktikával előrébb kerülhetek. A lehető legtovább maradtam kint szerintem én jöttem utoljára eső gumiért. Ez jó döntés volt mert a csere után 8 másodperces lemaradásom volt csak. Csak hát elfogytak a gumik így kijottem még egy gumiért. Aztán ahogy meg láttam az első napsugarat rá 1 körre mentem is száraz gumiért. Ezzel nagyon sokat gyorsultam de sajnos Doma kieset így a csata elmaradt így csak begurultam.Nekem tetszett ez a váltakozó időjárás. Nem csak az számított hogy kitud a leggyorsabban menni. Box stratégia is nagyon sokat jelent.
Videó holnap.
[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
#96349952
törölt tag
Mit mondhatnék… A pálya eleve nem a szívem csücske, az esőt meg egyenesen rühellem. Kellettek volna ide jó esős beállítások, de ugye annyit értek én ehhez, mint a részecskefizikához. Szárazon még eléggé okés volt a dolog, volt némi csetepaté Körivel meg kishubival, de egyre jobban belejöttem - mindig, minden versenyen az első 2-3 köröm a legócskább… - és sikerült kiépítenem egy jó kis előnyt.
Aztán leszakadt az ég és ott meg is haltam. A gumik percek alatt elfogytak, a kocsi egyáltalán nem kanyarodott, hihetetlen mértékben visszalassultam. Biztos benne volt az is, hogy esőre egyáltalán nem gyakoroltam úgy igazán, azt hittem, lesz 5-6 kör esőben, de a francokat, a verseny nagy része ebben a rohadt záporban telt el. Elég sokáig sikerült tartanom az első helyet, kishubi jött fel, mint a talajvíz, de mielőtt túl közel ért volna, belehibázott és ismét lemaradt. Amúgy nem tudtam volna tartani, szóval csak idő kérdése volt.
Egyszer aztán túl szélesre vettem az egyik kanyart, a játék azonnal lebüntetett 5 másodpercre, szóval kishubinak csak annyi volt a dolga, hogy elsuhanjon mellettem. Innen már idegből mentem, meg is csúsztam egyszer, ezt Reval tudta kihasználni. A második kerékcsere száraz szettre totál el lett rontva, 1.50-1.45-ös gumikat kaptam, alig tapadt, egyáltalán nem melegedett fel, szóval nem hogy támadni nem tudtam az első kettőt, inkább pályán kellett tudni tartani a verdát.
Részemről nagyon felejtős futam ez, kishubinak ( ) és Revalnak ( ) gratulálok, meg mindenkinek aki betolta a szekeret a célba, mert rohadt hosszú verseny volt ez, nekem már sajgott a hátsóm az utolsó két-három körben. Túl vagyunk rajta, jön Brands Hatch, gyúrok rá ezerrel a jövő héten.
Ja, és sajnálom, hogy a mindig esélyesek (Vernux, Gonzo) nem jöttek el, meg azt, hogy rajtuk kívül is voltak néhányan, akik ma este nem tették tiszteletüket a pályán. Remélem, hogy a jövő heti verseny népszerűbbnek bizonyul majd.
-
zolee5016
őstag
sziasztok
Van valami honlap,gyűjtőhely stb ahol meg lehet nézni adott pályán adott autóval a köridőket....kiváncsi lennék hol tartok a gyakorolgatással.....az nem viszonyítási alap,hogy a AI-t 80%-on agyonverem
Bár lehetne az is alap,csak nem tudom a 100% mihez van viszonyítva......Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
kozmy
őstag
Valaki tud segíteni? Valamit valahol el állítottam a játékban mert a féktávokat jelző piros nyíl az aszfalton olyan hosszú, hogy a piros nyíl felénél kell elkezdenem fékezni és az istenért nem tudom vissza állítani.
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
zolee5016
őstag
Hali
Valaki elárulja nékem ,hogy lehet kikapcsolni a mechanical fault-ot???Ha ki lehet egyáltelán....ált ha új (nekem) kategóriás autóval körözök 12-20 kör között bekapom...persze a box a világ másik felén van.....
Esőben ti milyen gumit raktok fel...én pl gt3 ban Aston vinivel ha megered csak korcsolyázni tudok....[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Danecay
őstag
Én inkább azt javaslom, hogy a féktávokat próbáld megtalálni az egyes kanyarokhoz az adott autóval, ahelyett, hogy a nyilakat próbálnád fürkészni a kanyarcsúcspont helyett. Hidd el nem lesz sokkal nehezebb, cserében sokkal realisztikusabb, miközben nem lesz mindenféle zavaró "mesterséges" jelzés a pályán, miközben Te is elégedettebb leszel önmagaddal
-
Tibko8
senior tag
válasz #96349952 #7938 üzenetére
Ebben egyet értek. Én egyszer kipróbáltam ezeket a nyilakat de rosszabb időket mentem. Szóval inkább ki is kapcsoltam azonnal.
Kérdés hátha valaki próbálta már.
Van egy program telóra ami segítségével a pc játékok képét a telefonra átkuldi és VR módban lehet használni.
Trinus VR. Valaki próbálta már vagy hallot róla? Project cars kompatibilis?VR szemüveg van telefon teljesítmény is adott. Jó lenne egy ilyen versenyzés közben. Mert a távolabbi oldalakban egy autó simán eltűnik és jó lenne billentyűzet nélkül forgolodni.
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
SityiSXT
őstag
Ugyan a Project Carsszal nem próbáltam a Trinus VR-t, de a telefonod felbontása miatt nem biztos, hogy élvezhető minőségű lesz a grafika - a távoli dolgokat nem fogod jól látni. Plusz azért némi késleltetést is adhat, ha wifin tolod. Ha csak a nézelődés a lényeg, szerintem jobban jársz egy EDTrackerrel, azt próbáltam és működik Project Cars alatt (írtam is erről bemutató cikket és csináltam demó videót róla, de a konkurens oldalt nem illik ide belinkelnem).
[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
Ugye még megvan? Ma este jön a mini-bajnokság 4. fordulója, Brands Hatch, állat jó kis pálya, és a most már vélhetően mindenki által megszokott és kitapasztalt Palmer Jaguar JP-LM, ami egy valódi kezesbárány – de nem ezen a pályán!
Az van, hogy itt nagyon éles és ezzel együtt gyors kanyarok vannak, a szükséges alacsony leszorítóerő mellett egy-két helyen hajlamos rosszalkodni az autó, amiből csúnya kicsúszások adódhatnak. Ezen felül a pálya középső részén kissé dobál az aszfalt is, így nem árt nagyon észnél lenni a ránk váró 42 kör során.
A beállítások a szokásosak. Noha számításaim szerint a tele tank elegendő lehet a táv teljesítéséhez, egy kötelező kiállás mégis van, ami azért jöhet jól, mert a gumik itt nagyon el tudnak fogyni. Az időjárással most nem variálunk túl sokat, kissé borús lesz az ég, de esőtől nem kell tartani. A setup továbbra is szabadon variálható.
Jó lenne, ha azok, akik eddig jól szerepeltek az előző versenyeinken, de az utóbbi egy-két futamról hiányoztak - gondolok itt elsősorban vernuxra és Gonzóra – ha idejük és kedvük engedi, megjelennének, hátha így jóval izgalmasabb és változatosabb eseményben lesz részünk, és persze az sem lenne baj, ha a kezdő felhozatalból mindenki más eljönne, mert nem csak elől zajlanak az események ha többen vagyunk. És persze ha valaki csak most kapna kedvet hozzá, új arcokat is szívesen látunk a rajtrácson!
A ma esti program tehát így alakul:
18:30-19:30
Gyakorlás (nem kötelező, simán ki is hagyhatod)19:30-19:45
Időmérő (ezen már célszerű megjelenni)19:45
Kezdődik a 42 körös verseny (Ha már itt vagy, már önmagad miatt is illene begurulni a célba)Még mielőtt beilleszteném ide a szokásos figyelmeztetéseket, mindenkinek jó versenyt, eredményes és szórakoztató részvételt kívánok.
És akkor jöjjön a szokásos emlékeztető:
Manuális repülőrajt!
A zöld lámpa, a verseny elvi kezdete után 5 másodpercig senki nem mozdul, aztán az első pozícióban levő autó elindul, és a többiek követik. Az első kört legfeljebb 130 km/órás sebességgel lehet megtenni, előzések nélkül, tartva a rajtrács formációt.Ez alatt megengedett egészen közel menni a másikhoz, a lényeg az, hogy ha egymás mellett is haladtok, ne legyél előrébb az időmérőn elért pozíciódnál, és persze ne veszélyeztesd-hátráltasd a többieket. Ezzel a módszerrel egy nagyon szépen összeállt rajtrács alakulhat ki a felvezető kör során, ahol az autók igen közel vannak egymáshoz, a saját pozíciókat tartva.
Az utolsó kanyar bejáratánál mindenki lelassít 80 km/órára, a célegyenesben az első autó határozza meg, hogy mikor kezdődik a verseny, vagyis amíg ő nem kezd gyorsítani, addig más sem lépheti át a 80km/órás sebességhatárt. Az első autó dönti el, hogy mikor kezdődik a verseny, akár a célegyenes elején, vagy legvégén is elkezdheti azt a gyorsítással. Még egyszer: Az első autó a célegyenes bármelyik pontján elkezdheti a gyorsítást, addig senki más.
-
#96349952
törölt tag
Egy kis segítség a ma esti versenyhez. Nem állítom, hogy ez a lehető legjobb setup és vezetési technika, de én ezzel állok a rajtrácshoz.
-
Danecay
őstag
válasz SityiSXT #7943 üzenetére
Elsiklottam a fölött, hogy cikket írtál róla, nem pedig mondjuk egy hosszabb bejegyzést, és mivel tudom, hogy az SG-n is szoktál fórumozni, valamiért ez ugrott be elsőnek
Az EDTrackerrel kapcsolatosan, én is találkoztam már vele korábban, de egyből az jutott eszembe, hogy a legtöbb mai okostelefon ezt a funkciót alapból tudja, éppen ezért minek építeni külön, amikor alapból kéznél van? Na jó persze, ez olyan mint a GPS kérdés, mármint mi van ha éppen hívnak? Mondjuk engem nem nagyon érdekel, úgyhogy szívesen beáldoznám a telefonomat ilyen célra, viszont még nem sikerült használhatóra belőnöm a cuccot. Nem tudom, hogy ez az EDTracker jobban működik e, ha igen kíváncsi vagyok, hogy mitől, főleg, hogy a cikkben leírtak alapján a giroszkópot valamilyen kínai webshopból vásároltad. A telefonba épített giroszkóp és a hozzátartozó hardveres és szoftveres körítés mégis csak gyári cucc, így elvileg ennek is legalább ugyanolyan alkalmasnak kellene lennie ilyesfajta használatra. Nem a cucc hasznosságát akarom kétségbe vonni ezzel, csak azt, hogy feltételezem, hogy adott esetben egy okostelefonnal is ki kellene tudni váltani ezt az opciót, külön beruházás nélkül.
-
SityiSXT
őstag
válasz Danecay #7948 üzenetére
Szerintem jobb így külön eszközként. Telefont eleve problémásabb a fejedre rakni. Emellett nehezebb is kezelni, mert ha elmászik, ezen egy gombnyomás, azon meg kérdés, hogy mi. Ja, és ez még tokkal együtt is lényegesen könnyebb. Ettől függetlenül tehetsz kísérletet a telefonoddal: OpenTrack és FreePIE kell hozzá ([link]). Nekem az nem jött be, ez jobb. (Az Aliexpresszről rendelt cuccok pedig alig pár dollár voltak)
[ Szerkesztve ]
-
Danecay
őstag
válasz SityiSXT #7949 üzenetére
Igazából tettem már rá kísérletet és valahogy nem volt az igazi, vagy nem voltam elég kitartó, ezért kérdezem, hogy ez mitől tud jobb lenni vajon? Máshogy kérdezve, vajon ha csinálok vagy rendelek egy ilyen cuccot jobb eredményt érek e el velem mint egy telefonnal. Egyébként legjobb emlékeim szerint amikor próbáltam gombnyomással volt lehetőség alaphelyzetbe állítani a nézetet ha elmászott, márpedig elmászott így elég gyakran kellett nyomogatni. Lehet mondjuk készülékfüggő is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Xbox Series X|S
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- World of Tanks - MMO
- Apple iPhone 11 - népalma
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Bomba ár! Lenovo E31-80 - i5-6200U I 8GB I 256GB SSD I 13,3" I HDMI I Cam I Win10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L530 - i5-3GEN I 8GB I 500GB I DVDRW I 15,6" HD I mDP I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T570 - i7-7GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 6th: i7-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen