- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Objektívek topikja
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #16107 üzenetére
3 körrel hamarabb jeleztem a boxolást - úgy tudom egy idő után visszamennek a szerelők ... biztos hogy nem tűnt el a kis kék ikon menet közben mert megunták a várakozást és amikor bementél a boxba akkor jöttek ki megint?
cila: ez sztem nem volt olyan nagy kocc. Fal biztos letörte volna de sztem a játékos nem. Ráadásul Speedg azt mondta pont azon a részen akadt neki a játék, úgyhogy ha magasabb pingje volt, lehet hogy gyengítette a sérülést a játék (sárgult a felfüggesztésem is mondjuk). De lehet, hogy csíteltem.
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #16131 üzenetére
Gyári eső gumi ???? Nincs gyári, ami eredetileg volt az sem az fsone része, azt is én csináltam még a maláj futamra, csak olyan szar volt hogy a száraz pályán mentünk végül. Mindenesetre örülök ha tetszik. Úgy néz ki összejön az esős futam. Remélem cilának is tetszeni fog, mert neki sohasem jó semmi.
[ Szerkesztve ]
-
Farkas23
aktív tag
válasz Kleroo #16162 üzenetére
A következő szezon valószinüleg Szeptemberben fog kezdődni. És szerintem a futamok maradjanak meg a 2 hetes különbségekkel. A gyakfutamot szerintem is úgy kéne, hogy ne legyen kötelező, természetesen akkor több óvás is várható lesz, de reméljük nem leszs emmi gond. A pontrendszer változtatását én is javaslom, pl emelni a pontokat, de úgy hogy csak az 1-15 kapjon pontot. Sőt szerintem a rajtbaleset is szigorubban fogjuk büntetni, aki okozza az a kövi futamon csak a boxból indulhat.
De ezek csak javaslatok, többi BT tagot is megkérném, hogy válaszoljanak rá, hogy mit gondolnak ezekről, aztán valamikor össze is ülhetnénk. -
Mastre
tag
válasz Kleroo #16165 üzenetére
Persze, ezzel is engem akarsz hátrébb rakni
Egyébként teljesen egyetértek. Legutóbb is ha valaki végigment,akkor legalább 7 pontot kapott. Szabesz kiesésével még én is 8-at. Nem állapot. És ezt tényleg komolyan mondom.
Hungaroring óta utolsó vagyok minden versenyen. Pontversenyben meg 5.. Autóval csak lekörözésnél találkozok. Nem vagyok versenyképes.Pontrendszer változás KELL. Akár az FIA rendszer is működhetne.Egyébként az én PHFTCSB autóm is eladó
-
JColee
őstag
válasz Kleroo #16177 üzenetére
Setupohoz csak annyit, hogy én mindig adom neki, de mondja, hogy a sajátjával jobbat tud menni. Nem ritkán esik meg. Néha én kapom tőle a setupot. Azt kell hogy mondjam, a legfontosabba setup. Az embernek van egy elképzelése, hogy kéne mennie a pályán, aztán a setupppal tudja megvalósítani. Az a leggyorsabb, aki a jó elképzeléseihez meg is tudja csinálni a beállítást, és utána tud is vele jól menni.
Pontversenyhez: tavaly év végén mondtam Proofnak, hogy változzon a tavalyi pontszámítás, mert a kiesés túl nagy ponthátránnyal járt. Idén azért lett ilyen, mert nem akarta Proof úgy csinálni, hogy valaki ne szerezzen pontot. Ez azért jó, mert így azok is jutalmazva vannak, akik nagyon megbízhatóan célbaérnek. Arról lehet beszélgetni, hogy ez maradjon-e szerintem nem olyan rossz ez a rendszer.
Egyébként én szerintem tehetnénk egyen setup irányába egy lépést. Ez a mostani nem állapot, hogy lehet állítgatni minden hülyeséget, és túl sok munka egy setupot megcsinálni. Az ember 100 kör alatt simán megtanulja a pályát, de a setupolás miatt még tenni kell bele 400 kört. Ez nagoyn nem jó.
Ja és a következő modot alaposabban át kéne vizsgálni, hogy ne forduljon elő mégegyszer ilyen szarság, hogy az első kopik kopnak mint a fene (amikor 2009-ben köztudott volt, hogy túlkormányzottak lettek az autók a kopott gumikon).
-
JColee
őstag
válasz Kleroo #16298 üzenetére
Nem mentem 160 litykóval. Jó lenne, ha ilyen időt mennék annyi benyával.
proof88 Én is kinn maradtam, talán még a telemetria is megvan róla, mindjárt menézem a gumik mennyit koptak.
Jobb első a 20. körben 37%-on volt, kör végén abbahagytam, mert vezethetetlen volt már a verda.[ Szerkesztve ]
-
Mastre
tag
válasz Kleroo #16355 üzenetére
Viccelsz? Én nem is tudom, hogy hol lehet benzinmennyiséget állítani, úgyhogy alappal megyek
Zoza:
Én sem veszem komolyan, sőt, ami fontosabb: tőlem sem szabad semmit komolyan venni. Csak szívom a véredet pályán kívül, mivel a pályán közöm sincsen hozzád[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #16446 üzenetére
Japánban nagyon jó autóm volt az előzőekhez képest, ha JColee-t nem forgatják ki, versenyeztem volna vele, ami szintén nagy szó ahhoz képest ami eddig megfigyelhető volt, h JColee is kilométerekre volt tőlem. Ez alapján azt mondom hogy a korábbi futamokon is lehetett volna nagyobb tempóm, ha megfelelően/máshogy állítom be az autót. Mindig van hová fejlődni. Ha JColee-lal lettem volna párban mindig, akkor nagyon gyanúsak lennétek számomra, de mivel az volt a jellemző hogy JColee is elhúzott messzire előlem, ezért azt gondolom, hogy nem csíteltek, mivel JColee-t sem gyanúsítottam csíttel. Bár JColee is fortyog miattatok, hogy miért van az hogy a lassú kanyarokban ennyire betapadtok. Ez számunkra felfoghatatlan. JColee-nak is megvan az elképzelése arról hogy hogyan érdemes beállítani a kocsit, nekem is. Neki más, nekem is más. Mégsem tudunk mit kezdeni magunkkal a lassú kanyarokban. Emlékszem valamelyik pályán az egyik lassú kanyart úgy vettem be mint még és azóta sem soha, és 3 tizeddel voltam jobb magamnál abban a szektorban, nagyon bravúros kanyarbevétel volt, meghajlok magam előtt, de még úgy is ha jól emlékszem 5-7 tizedre voltam abban a szektorban Zozától.
Szélesebb körben is osztogathatnátok a setupokat, oktató tanító jelleggel. Mert lehet hogy jól vezettek, de gondolom a setup is beleszól, mert az egész szezon a gumikról szólt, legalábbis a részemről, ahhoz meg muszáj belőni a setupot, és az meg nem csak annyi hogy az 1. fülön állítgatok.
Persze nem akarok hazudni, lehet hogy valamelyikőtök már felajánlott nekem setupot 1x, én nem fogadtam el mert saját erőből akarok szenvedni, de valamikor majd küldhetnétek valami csoda setupot, de nem nekem.Zoza is azt írta 1x priviben, hogy MAJD elmondja hogy megy ilyen jól, aztán ebből azóta sem lett semmi.
Persze tisztában vagyok vele hogy a vezetési technikám nem tökéletes hiszen jobb lábbal fékezek, de tegyük fel hogy bal lábbal fékeznék, lehet hogy JColee ezért gyorsabb annyival nálam.
Én nem esek nektek úgy hogy mocskos csíterek vagytok, én hiszek abban hogy mindig van hová fejlődni, de örülnék ha megosztanátok velünk 1-2 infót, mert túl nagy a sebességbeli különbség a lassú kanyarokban.
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #16450 üzenetére
Most nem azért hogy letámadjak mindenkit aki azt mondja hogy a Brawn csal ...
nálam ez folyamatos körforgás volt, hogy mit gondoltam. Csal a Brawn. Nem csal. Csal. Nem csal. Nagyon feltűnő a sebességkülönbség. Billentyűzettel miért vezet ilyen jól? Billentyűzettel hogy lehet az íveket olyan jól bevenni? Kell kipörgésgátló meg abs is. Az már pluszsúly. Akkor miért ilyen gyors mégis? Kérdések sokasága. De volt itt más kérdés is. JColee kormánnyal megy, nem Brawnos. Miért gyorsabb nálam? Arra sincs válaszom. Szuzuka óta van, máshogy kellett volna állítanom a kocsit. Sikerült megcsinálnom egy jó setupot és pariban voltam JColee-lal. Na de billentyűzetes így lenyom? És a Kleroo gyerek? Ő kormánnyal megy akkor ő miért nyom le? Ott a ponttáblázat, 20 pontra van tőlem, szezon elején egy fos volt, de mióta a Brawnnál van, nagyon jó. Miért nem tudok akkor sem elég jó eredményt elérni, ha sokkal több időt ölök bele? Asszem Hungaroringnél öltem bele sokkal több időt a pályába meg a setupolásba mint korábban deeee. nem volt jó sehogyse. Minden pálya után elkedvtelenedés, miegyéb. Úgy érzem a szezon végére felnövök JColee-hoz, persze ahhoz az is kell hogy ne törjem össze. Remélem AbuDhabiban jót csatázok vele. De a Brawn? Az lehet hogy megint csítelni fog.
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #16560 üzenetére
Az a peccs ami nincs benn a torrentben. Az asszem a január 2.-i.
Letöltés oldalon minden fenn van, nézd meg neked mi nincs meg innen.
mrp - ilyet még nem láttam.
-
akoska07
nagyúr
válasz Kleroo #16593 üzenetére
egyébként Jcolee volt az első aki felrakta a hotlap-ra azt a kört.
gondolkodóba ejtve azokat akik nem tudták ezt.
le lehet irni hogy vágott kör volt,de tudjuk hogy nem volt az.egyébként nem értem miért kellene kiszedni azokat a köridőket a hotlap-ból.
abban nincs vágás,teljesen szabályos körök.
Speed még nálam is gyorsabb,arra mit fognak mondani ? (ő offline gyakrolt)azt sem értem miért ne kezdhette volna el bárki arra a gumira beállitani az autót.
mindenkinek ott volt/van a gumik listájában.[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #16696 üzenetére
nem értelek, 33 körös volt a verseny, 15 kört voltam kinn először, tehát 18 kört voltam kinn másodszor, miért ne mentem volna végig lágyon? menet közben fokozatosan állítottam hátrébb a fékerőeloszlást hogy féktávon ne legyen gond az alulkormányzottság ahogy kopnak a gumik. Friss gumin 58:42, ez fokozatosan átment 54:46-ba.