Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BusinessGuy

    őstag

    válasz Kendek #73310 üzenetére

    Csak tudod, ezt ügyes pályatervezésselel tudod fedni. Itt ez nem sikerült ahogy az interakciók sem a tárgyakkal pályaelemekkel. Kár ezt megmagyarázni, egy Uncharted is ugyan ezen a szinten megy irányított csőpályákon, mégsincs ezaz érzése az embernek mert a pályákat úgy alkották meg hogy a lehető legminimálisabb legyen a láthatatlan fal effekt, ahova meg azt akarták hogyne tudjunk feljutni az kellően magas. Itt meg egyszer nálad magasabb objektumokra ugrasz fel miközben máshol nálad alacsonyabb objktum fölött is láthatatlan fal van és simán azt hinnéd hogy mehetsz arra, de nem. Bizony ez idejétmúlt gyenge megoldás az pedig hogy csőjátékban a tereptárgyakkal az interakció pre prevgen szint vagyis állandóan belelóg valamibe a lábunk/kezünk gáz.
    A játékmenet mindemellé semmi extrátnem ad, élménydús és ennyi.
    Baszott rossz visszajelzés a készítők felé a szemellenzős felhájpolás és túlpontozás, megtanulhatná már a játékos társadalom, mert így a fejlesztó nem fejlődik ott ahol kellene.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák