Hirdetés
- Házimozi haladó szinten
- Apple asztali gépek
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Egérpad topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- iPad topik
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
PROHARDVER!
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BusinessGuy
őstag
válasz Kendek #73310 üzenetére
Csak tudod, ezt ügyes pályatervezésselel tudod fedni. Itt ez nem sikerült ahogy az interakciók sem a tárgyakkal pályaelemekkel. Kár ezt megmagyarázni, egy Uncharted is ugyan ezen a szinten megy irányított csőpályákon, mégsincs ezaz érzése az embernek mert a pályákat úgy alkották meg hogy a lehető legminimálisabb legyen a láthatatlan fal effekt, ahova meg azt akarták hogyne tudjunk feljutni az kellően magas. Itt meg egyszer nálad magasabb objektumokra ugrasz fel miközben máshol nálad alacsonyabb objktum fölött is láthatatlan fal van és simán azt hinnéd hogy mehetsz arra, de nem. Bizony ez idejétmúlt gyenge megoldás az pedig hogy csőjátékban a tereptárgyakkal az interakció pre prevgen szint vagyis állandóan belelóg valamibe a lábunk/kezünk gáz.
A játékmenet mindemellé semmi extrátnem ad, élménydús és ennyi.
Baszott rossz visszajelzés a készítők felé a szemellenzős felhájpolás és túlpontozás, megtanulhatná már a játékos társadalom, mert így a fejlesztó nem fejlődik ott ahol kellene.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen