Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bnorci71

    addikt

    válasz blakey #32383 üzenetére

    értem amit írsz és tisztába is vagyok vele,
    DE azt nem tartom normálisnak, hogy ezt elfogadjuk és a gyártók is normálisnak tartják. Nem egy agyon vert oprendszer van a tv-n és nem havonta 1 alkalommal csinálja hanem 2hét alatt csinálta 3-4x amit én nem tartok normálisnak. Tehát a gyár által felrakott se jó nem összeakad a feltelepítettekkel.
    Köszönöm, hogy aggódsz lelki békémért eret azért nem fogok vágni magamon :N De egy e-mail a gyártónak nem árt sose had tudják még nem sikerült tökéletes közelébe kalapálni az fw-t és dolgozzanak csak kicsit.
    Az alap is azért volt az másnál milyen gyakran fordul elő fagyás


    anrab
    de képes vagyok csak nagyon nincs kedvem 2 hét után újra kezdeni a beállításokat, hisz nincs agyon telepítgetve az op rendszer nem tartom valószínűnek hogy jobb lesz, de mivel sejtem a gyártónak/szerviznek is ez az első lépés ha erőt veszek magamon majd megteszem.

    "If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"

  • Alien!

    senior tag

    válasz blakey #32383 üzenetére

    alapvetően én mindkét álláspontot megértem: a szoftverek egyre bonyolultabbak, egyre sokoldalúbbak, ezért könnyebben csúszik be hiba. Ha ezt valaki nagyon komolyan veszi az valóban megkeseredik. Ugyanakkor a másik oldalnak is igaza van: vicc pl, hogy ma már a vásárlás előtt hónapokig nyomozok a fórumokon, hogy a nekem fontos ficsörök működnek-e megfelelően, mert a gyártóknak simán belefér az is, hogy indulásnál komolyabb bugok is vannak..Lehet probléma HDR kezelésben, ARC hangok szaggatásában, stb. Ezek mind olyan alapfunkciók amiknek launchkor lllene tökéletesnek lennie már, hszen az erős marketing részei! Azt már nem is említem, hogy nem egyszer egy frissítés vág szét valamit, ami downgrade hiányában extrém bosszantó tud lenni. De olyanok is becsúszhatnak, hogy pl 2 éve a Netflix több hónapig csak SD felbontáson ment a 2018-as tévéken valami háttérben lejáró DRM miatt, amit a Philips időben nem újított meg.... :F
    Annó amikor küzdöttem egy szoftverhiba miatt itthon a szervízzel, akkor hiába hivatkoztam arra, hogy a kinti fórumok is tele vannak a problémával, azt mondták a Philips nem foglalkozik a fórumos véleményekkel, mert azok nagyrészt user hibák. Erre mondtam, hogy ha a user manapság kvázi a bétatesztelő, akkor illene vele foglalkozni, nem?!?
    Szóval van baj bőven, itt a fórumon is látszik megannyi hozzászólásból.

Új hozzászólás Aktív témák