- Autóhifi
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Azonnali fotós kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Home server / házi szerver építése
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pancsermeste
őstag
válasz
Mágus2 #64113 üzenetére
Ja, azt hiszem gyárira lett cserélve, amennyiben a Bosch az.
Az a baj, hogy nem tudom, hogyan férek hozzá a csatihoz. Úgy rémlik, régen már nézegettem, de nem fért be a kezem a motor mögötti résznél... pedig jó hosszú kábele van, fel is van valahova bilincselve, hogy ne lógjon.
Ha mégis elérem, és szét tudom csatlakoztatni, akkor a fűtőszálat gondolom ki tudom mérni, sacc/kb. 3-4Ω körüli impedanciára tippelek...
Viszont a tápot, azt hogy tudom kimérni? Ha le van húzva a szonda, akkor is adja neki a delejt?-= Pancsermeste® =-
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Adobe Indesign
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Autóhifi
- Filmvilág
- eBay
- További aktív témák...